Bahri Gördebak  editörlüğünde çıkan kültür ve sanat dergisi 64dergi yayın hayatına Ekim ayında başladı,
Şiir ve yazıları ile dergiye hayat veren yedi farklı isim var, 
Bahri Gördebak, İsmail Canbulat, İbrahim Alper Aksoy, Fatma Erdem, Hüseyin C., Mehmet Talha, Gizem A.


Dergi sayfalarını çevirdikçe, bir davet evinde ocağın üzerinde bulunan tencerelerin kapağını açıp her biri ayrı lezzette ve kokudaki yemeklerden tadıyorsunuz adeta...

Dergi bitince tadı damağımızda kalıyor tüm bu lezzetli yazıların,
Derginin 20.sayfasında " Yargılamak/Eleştirmek Üzerine" bir yazım bulunuyor
Üç ayda bir yayınlanacak olan 64dergi'ye yayın hayatında başarılar diliyorum....



6 Yorumlar

  1. Yurt dışında özlem duyduğum şeylerin başında dergi okumak geliyor. Türkiye'ye gittiğim dönemde edebiyat dergilerini alıyorum. Sonra bir sene onlarla idare etmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dergi okumanın gerçekten de ayrı bir yeri var
      umarım 64 dergiyi de zevkle olkursun

      Sil
  2. Okuru bol olsun ve benim decaklimda olsun Maviannem. ❤❤

    YanıtlaSil
  3. Ne harika bir haber bu.Bu ara bir dağınıklık bir koşturmaca içindeyim. İlk fırsatta alacağım, çok merak ediyorum zaten.
    yayın hayatında başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil