Bayılırım tatilde fotoğraf çekmeye, 
İnstagramda anında paylaşmanın keyfi paha biçilmez,
Cep telefonu ile çektiğin fotoğrafa hemen bir filtre ekleyip inanılmaz şahane fotoğraflara sahip olabilirsin,

HOLIDAY PHOTOS



Kumsal, deniz, kitap olsun, bir de güzel bakış açın hepsi bu,
Fark yaratmak elinde,
Sen de instagramda herkesin like'ladığı fotoğrafları küçücük bir cep telefonu ile çekebilirsin,
Ancak şu püf noktalarına dikkat etmen lazım;
1. Denizi çekeceksen önüne muhakkak bir obje yerleştir,
2. Ayak fotoğrafları, kahve fincanı, çay bardağı  pek favori malum onları farklı bir açı ile çekmeyi deneyebilirsin,
3. Cep telefonuna bir fotoşop programı indir ve onunla fotoğrafı güzelleştir (ben Snapseed  kullanıyorum)
4. Manzarayı kuru kuru çekme, kadrajına  kedi, köpek, insan, bir canlı yerleştirirsen  fotoğraf daha güzelleşecektir,

Nacizane tavsiyelerimde bulundum,Ben kaçıyorum Ege sahillerineBana iyi tatiller beni takip etmek isterseniz instagram'da mavianne diye aramanız yeterli....





1 Yorumlar