Dün üç haftalık tatil sonrası işe başladım,
Tatil anılarım fotoğraflarım birikmişti,
Yazı yazacaktım coşkuyla,
Ancak şehit haberleri ile sarsıldım elim ayağım kalkmıyor,
Yazı yazacak halim yok,
Analar ağlamasın, çocuklar ölmesin artık,
Yürekler yanıyor,
Burada neşeli fotoğrafları, tatlı anıları paylaşmaya gönlüm el vermedi,
Bir süre yas tutmak istiyorum,
Ancak neye yarar,
Yitip giden yiğit, yoksul, kınalı kuzu asker ve polisler şehit olurken,
Yaşamaktan utanır olduk,
Nefes alırken mahçup oluyoruz,
Allah sonumuzu hayr etsin,
Allah rahmet eylesin, sabır diliyorum....

4 Yorumlar

  1. Çok doğru söylüyorsun. Herkesin canı sıkkın herkesin morali bozuk. Ama düşmanlığı körükleyen şeyler yapmamak galeyana gelmemek lazım. Yoksa durum hiç iç açıcı değil.

    YanıtlaSil
  2. Allah sonumuzu hayır etsin. Şehitlerimize allah tan rahmet ailelerine sabır diliyorum :(

    YanıtlaSil
  3. Ne acıdır insanın evladını toprağa vermesi heleki bu gencecik yaşında daha neler yaşayacaktı neler. Ama o gitti hilal uğruna. Allah sonumuzu hayreylesin. Çokda diyecek bir şey bulamıyorum. Dinsin bu kan bu gözyaşı

    YanıtlaSil
  4. Çok kötü bir dönemden geçiyoruz. Gunler görelim tek dileğim ...

    YanıtlaSil