Önceden yapıp buzluğa attığım bu börekleri Pazar Kahvaltısı için fırınladım,
Çocuklar Milföy böreği sandılar,
Kat kat gevrek ve lezzetli oldu,
Milföyü epeydir kullanmıyorum,
Aşırı yağlı olduğu ve fırından çıktıktan sonra harika, kaldığında ise yumuşacık ve benim beğenmediğim bir hal aldığı için,
Size tarifini vereceğim börek gerçekten de acil misafir gelmesi durumunda buzluktan çıkarıp hemen fırınlayıp ikram etmek için mükemmel...
 MALZEMELER:
3 yufka
1 çay bardağı sıvı yağ
1.5 su bardağı süt
İÇİ İÇİN
Beyaz Peynir
Maydanoz
1 yumurta akı ( sarısı üzerine sürülecek)

3 yufkanın  arasına süt yağ karışımını sürüp üst üste koyuyorsunuz,
Sonra 4 tarafını ortada birleştiriyorsunuz
Üzerine peynirli içi koyuyorsunuz,
Zarf şeklinde yufkaları katlayıp, Önce birleşme yerlerinden,
Sonra 12 üçgen olacak şekilde kesiyorsunuz,
Bu üçgen börekleri 1 gece buzlukta bekletiyorsunuz en az,
Sonra üzerine yumurta sürüp fırınlıyoruz,
Ben söylediğim gibi hafta içi yapıp buzluğa attım ve pazar kahvaltısı için çıkardım yumurta sürdüm üzerine,
Bira da kaşar rendesi koydum üzerilerine,
Narlar gibi kızardı,
kat kat ağızda dağılan ve yemesi keyifli bir börek oldu
Tavsiye ederim,
Afiyet Şeker Olsun....

6 Yorumlar

  1. çalıştığım için böyle pratik tarifleri hemen not alıyorum, elinize sağlık ilk fırsatta deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Canım eline sağlık süper olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Pratik tariflere hep açığım zaten . Kaydettim . Eline sağlık 👌🏼

    YanıtlaSil
  4. Heeeeey! Mavianne gelmiş blog'uma hoş gelmiş!! :)

    Epeydir görüşemedik, merhabalar! :)

    Blog'a gelmeye devam... :) Ben de geleceğim, ihmal etmiştim... :(

    Yahu cidden milföy efektli olmuş bu börek! Ama nasıl yani!

    YanıtlaSil
  5. Keserken peynir dağılmıyor mu. İçinden dökülür gibi geldi bana...Bu akşam yapmayı düşünüyorumda :)

    YanıtlaSil