10 numara 5 yıldız veriyorum !!!
Son 2 yılımı geçirdiğim,
Güzel dostluklar kurduğum, 2 sergisinde fotoğraflarımın sergilendiği,
Zevkli ve eğlenceli gezilerinde yer aldığım,
Trabzon Vakfı Fotoğrafçılık Kulübü'nün Fotoğraf Sergisi'ni mutlaka ziyaret etmelisiniz,
Kızılay'da Uray Sanat Galerisinde,
 
Çok sevdiğim arkadaşlarımdan Gülten vardı bu öğle arasında sergide görevliydi,
Onunla gezdim sergiyi,
Fotoğraflara BA-YIL-DIM!!
Emek var,
Kadraj var,
Işık var,
Makro var,
Komposizyon var,
Yürek var,
Sevgi var,

Her fotoğraf ayrı güzellikte,
O An'ı fotoğraf kareleriyle  ölümsüzleştiren fotoğraf sanatyçılarını tanıyınca, sergi daha bir anlam kazanıyor,

En önemlisi her birinde ruh var,
O da bize geçiyor,
Her fotoğrafın bir hikayesi var,
Arkadaşlarımın objektifine takılan kişiler için ise, "ne şanslılar" diye düşünmedim değil,
"Sanat" olmuşlar sayelerinde,
Gülten, uzunca bir süredir diş tedavisi görüyor, implant takılacak,
O nedenle maske ile dolaşıyor bir süredir,
Telaşlanacak bir durum yok,
 
Biz Mahocum'la bu yıl katılamadık bu gurubun çalışmalarına,
Keyifli, eğlenceli ve bol fotoğraflı iki yıl geçirdik onlarla,
Yüreğim sizinle dostlar,
Hep takipteyim sosyal mecrada kulübün çalışmalarını,
Harika fotoğraflarını gördükçe kıskanmıyor da değilim hani !

Bu haftasonu ise, Balkan Gezisine gidiyorlar,
Eminim muhteşem fotoğraflarla dönecekler,
Hepsine şimdiden iyi geziler diliyorum,
Işığınız  bol vizörünüz açık olsun, (Emine Hocamdan alıntı)

Bir türlü ayrılamadım sergiden,
Ben oradayken genç bir kız geldi ve "bu sergideki fotoğrafları görünce ben de katılmak istedim sizin kulübe" dedi,
Gülten de memnuniyetle karşıladı tabi bu isteğini genç kızın
" Seneye görmek isteriz sizi de"
Fotoğrafçılığa gönül vermiş bir topluluk ve onlardan daha da tutkuyla bu işi yapan hocamız Zeki Güven,
Sizleri yürekten kutluyorum,
Siz bu güzellikleri fotoğraflamaya devam edin,
Biz de sizlerle bir yolculuğa çıkalım,
Fotoğraf kareleriyle dalalım hikayelere, renklere, ışığa,









Fotoğraf Aşktır....

6 Yorumlar

  1. O kadar güzel anlatmışsınız ki fatma hanım, bu grubun içinde olduğuma bir kere daha sevindim...

    YanıtlaSil
  2. fotoğraf aşktır:)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. güzel gözlü,güzel yürekli mavi annemiz..ne güzel fotoğraflamışsın ve ve kaleme almışsın bu aşkı kalemine yüreğine sağlık..bu aşk senide tanıma ma vesile oldu bana .görüşemesekte yürekler karşılıklı çarpıyor biliyorum..iyiki varsın..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Emeklerine sağlık. Bir gün ışık yolculuğunda buluşmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel. Emeklerinize sağlık Maviannem :)

    YanıtlaSil
  6. Ege incisi Alaçatı muhteşem tatil imkanları ile siz tatil severleri bekliyor.
    Sizlerde erken rezervasyondan yararlanmak için
    www.alacatiotel.com.tr sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil