İlk duyduğumda ; "ne saçma bir söz, ne sıkıcı" dedim,
Daha sonra düşününce altında yatan anlamı, kocaman bir "AMİN" çektim,
Yani, her gün erkenden kalkıyor, hazırlanıyoruz işe gitmek için,
Bazı günler kahvaltı yapıyoruz bazen de iş yerinde bir simit bir çayla geçiştiriyoruz,
Çalışmaya dalıyor öğle tatilinin nasıl geldiğini ve nasıl geçtiğini anlayamıyoruz,
Arada molalarda kahve, çay belki 2 çift laf ile arkadaşlarla sohbet,
Sonra tekrar çalışma, iş, güç,
Akşam 6'da ise mesai bitimi, eve dönüş,
Dönüş yolunda belki bir market alışverişi,
Eve gelip mutfağa girip akşam yemeği hazırlığı,
Yemek sonrası ayaklarını uzatıp TV izleme veya kitabın elinde keyif yapma,
Sonra hoop yatak ve rüyalar...
Hayatın akışında belki de her günümüz aynı geçiyor diye çoğu zaman söyleniyoruz,
Hep başka şeyler istiyoruz, hep daha farklı hayatlara özeniyoruz,
Daha maceralı geçsin günlerimiz istiyoruz,
Herkes emeklilik hayali kuruyor,
Daha çok para kazanma,
Daha keyifli işler yapma hayalindeyiz çoğu zaman,
Ancak bu rutin bozulunca "DANK" ediyor,
Ailede biri hastalandığında veya yolunda gitmeyen bir şey çıktığında hayatında,
Ya diyorsun ne güzelmiş benim hayatım,
Herkes kendi yağında kavruluyormuş,
Herşey yolundaymış,
Yani dönüyorsun bu lafı daha sık söylemeye;
"ALLAH RUTİNDEN AYIRMASIN" Amin

11 Yorumlar

  1. Amin,ne güzel bir şeydir insanın hayatının rayında gitmesi
    ne büyük hediyedir ,kendinede ,sevdiklerinede .Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Geçtiğimiz aylarda "Rutin Candır" diye bir yazı yazmıştım. Kesinlikle katılıyorum size de.
    Allah Rutinden ayırmasın cidden :)

    YanıtlaSil
  3. Olağan günlerde de küçük mutluluklar, küçük farklılıklar da nasıl da mutlu eder insanı.
    Huzurlu, mutlu rutin zamanlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Aminnnnn hem de çok çok aminnnn

    YanıtlaSil
  5. Çok doğru bir gözlem. Kızlarım bazen şikayet ettiğinde bende böyle diyorum, hastalık, ölüm olunca vs. aslında nasıl da güzelmiş yaşamımız dedirtmesin Allah.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  6. son zamanlarda biçok bloger arkadaşımız aynı hissiyatta sanırım.
    hayatın kıymetini bilmek,çok önemli,bi uyaran olmadan kendimizi uyarmak iyi fikir:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Yazını okurken kendi rutinimi bir düşündüm ve bende kocaman bir amin dedim. Sahip olduğum rutin için binlerce kez şükrediyorum.
    Bazen rutinler de çok sıradışı olabiliyor ve böylesi daha da keyifli oluyor.
    Çok güzel bir yazı olmuş canım... ellerine sağlık...
    Sevgiler gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  8. Amin. Biraz daha bizim sevdiğimiz konularda hareket olsun, diyoruz. Üstüne.

    YanıtlaSil