Ayşe Arman'ın Pazar günü yayınlanan John Malkovich  Röportajını okudunuz mu?
Dünyaca ünlü, 2 kere Oscar'a aday olmuş bir Hollywood yıldızı kendisi,

"Negatif biri değilim, çünkü kolay olan negatif olmak, her şeyin kötü tarafını görmek"

" ...kontrol edemediğim şeyleri dert etmem"

"Ben bir sürü şeyin şans olduğunu düşünüyorum. Bu kadar basit. Ama tabi ki yetenek ve çalışmak da önemli. Ama bir yere kadar." 

"Benim sıkılma huyum yoktur. Hep kendimi oyalayacak bir şey bulurum. " 
John Malkovich'in bu sözlerini çok sevdim,
Ve hepsine canı gönülden katılıyorum,
Demek ki, bu şekilde düşünen ve hayatına uyarlayan çok kişi varmış,
Ümidimi kaybetmemeliyim !
"Aptal insanlar sıkılır"  derdim çocuklar küçükken onlara,
Hiç dayanamam "canım sıkılıyor, öfff" diye gezen insanlara,
İnsanın kendini oyalayacak bir şeyleri olmalı her daim,
Şans ise önemli ayrıntılardan biri insan hayatında, 
Bazen çok başarılı olsa da insanlar şansı yaver gitmez bir türlü,
Herkese bol şans diliyorum,
Pazartesi sendromsuz bir gün olsun bugün :))
(Laf aramızda iş hayatım boyunca hiç pazartesi sendromuna girmedim (nazar değmesin-Maşallah dediğinizi duyuyorum) 
HAH HAH HAH :)))

1 Yorumlar

  1. maşallah dedim valla,maşallah
    bu arada benim de canım sıkılmaz,sıkıldı diyenlere de sıkılırım
    sevgiler

    YanıtlaSil