MUTLULUK:
Kendini değerli hissetmek,
Sevildiğini görmek,
Hatırlanmak,
Kucaklanmak sımsıkı,
Seni görünce yüzlerdeki gülümseme....
Daha pek çok madde yazabilirim Mutluluğumu anlatmak için,
Ama şu anda şiddetle bunları hissediyorum çok şükür Allaha,
Doğumgünlerimde ne kadar şanslı olduğumu görüyorum,
"Dost Biriktirmek"le nasıl da doğru bir yol izlediğimi görüp mutlu oluyorum,
O samimi duyguların beni sarmasına izin veriyorum,
Denizin üzerinde sırt üstü yatmak gibi,
Havada duruyorsun korkusuzca, altında bir kaldırma kuvveti,
Kimse seni batıramaz, o kadar güçlüsün, huzurlusun, özgürsün,
Seni su üstünde tutan sevdiklerinin duyguları,
Allah bu duygulardan mahrum bırakmasın,
Doğumgünü pastalarım öyle güzeldi ki,
Kutlamaların ardı arkası kesilmedi ve benim de adeta ayaklarım yerden kesildi :)
Arayan soran, telefonlarıyla, sürprizleriyle,
Beni çok sevindiren dostlarım çok çok teşekkürler,
Ben de sizleri seviyorum,
Nice yıllara hep birlikte....
Anneme teşekkür eden arkadaşlarım annemden size mesaj var; o da size teşekkür ediyor, çok sevindi bunları duymaktan dolayı :))

11 Yorumlar

  1. mutlu yıllar, mutlu yaşlar olsun. sevmek ve sevildiğini bilmek çok güzel. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. daha nice mutlu yıllar geçirmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. Buradan da kutlamak istiyorum ;) Elbette bizim doğum günlerimizde de sen arayıp kutluyorsun.İhmal etmediğin için ihmal edilmyorsun, bir diğer anlamda da seviyorsun, seviliyorsun. Tüm bu güzelliklerinle nice nice yaşların olsun Mavi şeker ;;)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bu guzelliklerin katlanarak artacagi sağlıklı nice yıllara

    YanıtlaSil
  5. Sağlıkla, neşeyle, huzurla geçen bir yıl dileğiyle doğum günün kutlu olsun. Keyifle geçen bir yıl dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. Nice yıllara güzel ve aktif kadın...

    YanıtlaSil
  7. nice nice güzel senelere canım...

    YanıtlaSil
  8. 40 gün 40 gece sürse size az...

    YanıtlaSil
  9. Dogum gunünüz kutlu olsun tüm günleriniz böyle mutlu aileniz dostlarınızla birlikte güzelliklerde geçsin

    YanıtlaSil
  10. mutlu güzel yıllar dilerim tüm sevdiklerinde hep yanı başında olsun

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel yaşlarınız olsun, huzurla,sağlıkla,keyifle :)

    YanıtlaSil