Kuzum, gözümü açtım seni gördüm derler ya,
Ben de sudan çıkmış balık gibi geldiğim Ankara'da ilk iş günümde seni tanımam ve oda arkadaşı olmamız benim için büyük bir şanstı,
Antalya'ya tayin istediğini duyduğumda senin adına sevindim,
Ailen oradaydı ama kendi adıma çok üzüldüm,
İçten  "KUZUM" diye sarılan bir DOST'tu gurbete gönderecektim,
Sema ve Nehir'in gidişleri gibi bana çok dokunan bir gidişti bu...
Pollyanna seni görse tacını sana verirdi eminim,
Bu kadar mı iyi niyetli, uysal, sakin ve huzur verici olur insan,
Nilgüncüğüm, sen bize verilen bir hediyeydin,
Hayatta hep güzellikler ve iyi insanlarla karşılaşacağına inancım tam,
Hasan Efe ve eşinle harika bir ömür diliyorum sana,
Bizim kapımız her zaman sana açık,
Ankara'da bir değil birçok evin var artık,
Sen bizim gönlümüze kazınan en iyi dost, güleryüzlü, tatlı dilli Nilgünümüzsün,
Her veda biraz buruktur,
Ama biz seninle geçirdiğimiz yılları hep biraraya geldiğimizde yad edeceğiz,
Her yaz tatile sana geleceğiz Antalya'ya (hah hah hah !!! ŞAKA ŞAKA)
Kuzum kendine çok iyi bak, güzel mutlu hberlerini bekliyoruz her daim,
SENİ SEVİYORUZ....

5 Yorumlar

  1. Offf vedalara dayanamıyorum yaaaa. Çok özlüyorum ben sevdiklerimi, yokluklarını çok hissediyorum. Ama gittikleri yerde mutlu olmalarını diliyorum. Nilgün Hanım'da çooook mutlu olur inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Vedalar hüzünlü olur...canım ya senin bloğa giriyorum kapanıyor ne zamandır tam okuyamıyorum niye anlamadım.şimdide ikinciye girip hemen yorum yazdım.öperim.

    YanıtlaSil
  3. Mavianne' ciğim ne güzel bir veda yazısı bu. Dostuna imrendim doğrusu:)
    Ayrılıklar hep böyle olsun. Dostluklar hiç bitmesin.

    YanıtlaSil
  4. Bu kadar güzel vedalar herkese nasip olmaz. Umarım, uzaklıklar bu sıcaklığı bitirmez.

    YanıtlaSil
  5. Nilgune veda gecesinde ben de yaninizda olmak istemistim.
    Ama kismet olmadi...
    Vedalar hem bir sonu hem de bir baslangici icinde barindirir.
    Canim arkadasimizin bizlere cok guzel bir is hayatini yasattigi gibi kendine de oyle davranacak insanlar arasinda yeni bir baslangic yapmasi ve omrunu mutluluk icinde gecirmesini Allahtan diliyorum...
    İnsaAllah Antalyaya yolumuz dustugunde gorusuruz...

    YanıtlaSil