Sığacık Kaleiçinde Teoman Konseri tatilimin ikramiyesiydi benim için,
Hem Nurdan ve Asuman ile birlikte olmak hem Teoman’ı dinlemek çok ama çok keyifliydi,
Ses her zamanki gibi muhteşem,
Müziği bıraktı diye tekrar sahnede dinleyemeyeceğimi düşünerek üzülmüştüm,
İlk olarak ODTÜ Stadyumunda izlemiştim,
Tarzı, şarkıları ve sesi ile bence 10 numara,
Sahnede  seyirci ile daha fazla diyalog kursa sanki daha memnun olurdum,
Bizler umurunda değilmişiz gibi bir tavrı vardı,
Sahnedeki müzisyenler müthişti, şapka çıkardım, piyano, keman ve  gitar ile şarkılara eşlik ettiler,
Konser bir buçuk saat kadar sürdü,
“Papatya”yı söylemedi maalesef Sibelciğim,
Senin için videoya alıp gönderecektim ama….
 
Sayılı gün de çabuk biter, tatilin son gününe gelmiş bulunuyorum,
Deniz de aksine bugün havuz gibi durgun, tertemizdi, balıklarla yüzdüm,
Deniz altına bakarak yüzdüm ve balık alemini gözlemledim bir süre,
Sanki çok eğleniyorlar, bir oraya bir buraya gidip geliyorlar heyecanlı heyecanlı,
Bazen daireler çiziyorlar, hatta birbirleriyle şakalaşıyorlar J)) 


Her akşam mangal yapmak yazlıkta bir serenomi,
Mahocum ve Ahmet Can bu işi iyice profesyonelleştirdiler,
Beni de bu sayede dinlendirdiler, fazla yemek telaşım olmadı,
Yemekten sonra en büyük zevkimiz civardaki gece pazarlarını gezmek oldu,
Ürkmez pazarı, küçük ama sahilde, bir tur atıp sahilde turlayıp, bir kafede oturabilirsiniz,
Gümüldür pazarı ise, daha büyük, her şey satılıyor,
İster incik boncuk al, ister hediyelik eşya, giyim kuşam, ne ararsan var,
Tabi bu gezilerimde cep ile fotoğraflar çekip instagramda paylaşmak da en büyük zevkim oldu,
Kuşadası ise, her yıl günü birlik gittiğimiz ve sevdiğim bir yer
 




  Oraya giderken Şirince’ye uğramadan geçemezdik,

Şirince nasıl güzel bir yer,
Bu sefer kilisesine de çıktık,
Her sokak farklı bir hikayeye açılıyor orada,
Şarap mahsenleri,
Şarap evleri, içeride tadım yapan turistler,
Esnaf çok samimi,
Hatta bir gelin ve damada bile rastladık, çekim yapmaya gelmişler fotoğrafçıları ile birlikte,
Doğal ürünler satan kadınlar ise her yerde tezgah açmışlar,
Evde yaptıkları takıları ve şile bezi elbiseler satanlar,
Tam kliseye çıkan merdivenlerde fotoğrafladığım teyzeden kendi evinde ekşi mayadan yaptığı ekmekten aldım bir tane,




Zeytin Ağaçlarının altında oturup  kahve içtik, dondurma yedik,
Egenin en sevdiğim yanı mandalina, portakal ağaçları, zeytin ağaçları,
İnsana kendini mutlu hissettiriyor, 
 

Her  gün doğumunun bir gün batımı olduğu gibi her tatilin de bir sonu oluyor,
Yine de Allaha şükür sağlıkla, ağız tadıyla bir tatil, dinlenme, eğlenme yaptık,
Darısı tatile gideceklerin başına...

3 Yorumlar

  1. Şirince ve Teoman !!!!
    Bir en sevdiğim yer, diğeri en sevdiğim müzisyen, e daha ne olsun ki Maviannem :)

    YanıtlaSil
  2. Teoman'ı severim.Müziği bıraktığını söyleyince üzülmüştüm.Konser vermesi yeniden güzel.Şirince görmek istediğim yerlerden,seneye kimbilir kısmet :) Bu yıl tam tatil yapamadım ama sağlık olsun yeter ki...Güzel bir tatil olmuş canım bol keyifler sana tadını çıkar ;) öperim.

    YanıtlaSil
  3. İzmir'den hala Şirince'ye gidemedim. Efes'e, Gümüldür'e, Meryemana'ya gittim. Bakalım ne zaman nasip olacak?
    Böyle tatil candır, bir de ya...

    YanıtlaSil