Benim için yeni bir deneyim Yazar Kafe,
Bloğumdaki yazıların başka bir platformda da görünülebilirliğinin sağlaması açısından BUMERANG üyesi oldum,
9 yıllık bir blogger geçmişim olması benim için çok gurur verici bir durum,
İstikrarla yazmak az buz birşey değil,
Emek verdiğin bir uğraşın süreklilik arz etmesi, aslında çok değerli bir unsur,
"Sıkılırsın, bırakırsın, her zaman ne konu bulacaksın" diyenlere inat devam edip bundan çok da zevk aldım,
Blog yazmamla kazanımlarım çok oldu,
Size de tavsiye ederim cesaretinizi toplayın ve kendinize bir blog açın,
Hikayeler mi yazıyorsunuz, yıllardır sayfalarca yazdıklarınızı sadece kendiniz mi okuyorsunuz ?
Eş, dost,  davet masalarınıza övgüler mi yağdırıyor her zaman ?
Seyahat sizin tutkunuz mu ?
Ya da kitap okumak ve o konuda düşünmek sizin için vazgeçilmez mi?
Öyleyse siz tam da blogger olmak için biçilmiş kaftansınız,
Yapmanız gereken tek şey bu özelliklerinizi sanal dünyada herkesle paylaşacak bir Blog oluşturmak,
Bu da hiç zor değil artık,
Takıldığınız  her adımda size yardım edecek bir sürü tecrübeli blogger var,
Forum siteleri var,
Sadece biraz cesaret,
Yazar Kafedeki yazılarımıa göz atmak isterseniz eğer;
Buraya bir TIK 

5 Yorumlar

  1. Valla seni ve ihmal etmeden yazan arkadaşları tebrik ediyorum canım :) ben bazen çabuk vazgeçiyorum herşeyden..ya da anında yazmayınca yazasım gelmiyor sonradan... Seni çoook öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  2. ne mutlu size ki uzun yıllardır yazıyorsunuz benimde 3 yıl oldu ilk zamanlar bende ne yazacağım ki her gün derken şimdi yazmadan duramıyorsunuz bağımlılık yapıyor bir sorumluluk yükledi bana ve çok keyif alıyorum...uzun yıllar yazmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Şu yazarkafe'ye ne hikmetse beni almadılar. Şaşırıyorum...

    YanıtlaSil
  4. Istikrarli yazmak kesinlikle kolay birsey degil, bu yönden seni tebrik ediyorum sevgili Mavianne :)
    Bence de yazmayi seven insanlar özellikle blog sahibi olmalilar ;)
    Daha nice uzuuun ömürlü blog yazarligina insallah :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. yazılarınız çok güzel, bence de yazmayı bırakmayın
    sevgiler

    YanıtlaSil