LEYLAĞIM canım benim, güzel, kültürlü öğretmenim,
Sergiyi anlatmış bloğunda, fotoğraflarla,
Teşekkürler,
Bir TIK

Heyffi ve eşi geldiler bugün sergiye,
Ayaküstü de olsa çok güzeldi sohbetimiz,
Umarım gelecekte güzel, uzun zamanlarda da bir araya gelme imkanımız olur,
Burcu ve Hale de şeref verdiler sergiye efenim,
Mavi boncuğu ile gelmiş arkadaşım bana,
yakama taktı,
sağolun var olun dostlar,
iyi ki varsınız,

Bu hafta da bu şekilde sona erdi :)))
Öğle araları sergide,
Diğer zamanlar evraklar, dosyalar, toplantılar, çalış çalış,
İyi ki nefeslenecek zamanlar yaratıyoruz kendimize,
Yoksa hayat nasıl geçer,
Değil mi ama...

4 Yorumlar

  1. Çok tebrik ediyorum, daha nice sergiler nasip olsun en güzelinden: )

    YanıtlaSil
  2. Süpersiniz her şeye karşı duyarlılığınız, güzel uğraşlarınızla sizi takip etmeye bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel, çok tebrik ediyorum Mavi Annem :)

    YanıtlaSil
  4. Annelerin en güzel mavi mavi bakanı, senin enerjin, inancın, çok yönlülüğün ve en önemlisi, gözlerinden akıttığın pozitif enerjine hayran kaldım...
    Kocaman bir nazar boncuğu gerekli sana:)
    Sergi harikaydı gerçekten. Dün sergiye geldiğimde küçük bir sağlık problemi yaşıyordum ama o kadar pozitif bir enerjin vardı ki, ayrılırken kendimi daha iyi hissediyordum:)
    Seninle geçirilecek daha uzun zaman için sabırsızlanıyorum canım...
    Sevgiler gönderiyorum sana...

    YanıtlaSil