Sağlıklı beslenmeye takmış, sağlıklı ve organik ürün peşine nerelere gitmiş,
Ne paralar ödemiş, herkese bilmiş bilmiş önerilerde bulunan, bizim yediğimiz, sağlıksız olduğunu düşündüğü yiyeceklere burun kıvıran,
En sağlıklıyı, en doğalını, en vitaminliyi kendi yediğini düşünen,
Bir tanıdığım var,
Ne güzel değil mi,
Siz düşünüyorsunuz ki,
O en iyisini yapıyor,
Yok, o iş öyle değil, neden mi?
Günde bir paket sigara içiyor,
Ben ne anladım onun sağlıklı beslenmesinden,
Sen ciğerini ziftle doldur, nikotinle besle bünyeyi,
Sonra da millete sağlıklı gıda ahkamı kes,
Nasıl bir mantık bu anlayamadım gitti,
Anlayan varsa lütfen açıklasın bana,
Yanlış mı düşünüyorum acaba?
Arada şöyle;
Bol tereyağlı iskender,
Mis gibi kırmızı biber ve nane kokulu bir mantı,
Ya da acılı bir adana,
İçtiğiniz 1 paket sigaradan daha mı zararlı?

5 Yorumlar

  1. Deniz Yıldızı26 Nisan 2013 14:42

    Ya evet o bilmişlerden çok var çevrede maalesef..bende benzerini yaşadım..kırk yılda bi oralet içerken gören bi arkadaş elinde sigara ile koşa koşa gelip ''o boyalı su kanserojen hiç içilir mi!!! dedi, sanki hep o anı bekliyormuş.. ben şok..inan bişi de diyemedim.:)))

    YanıtlaSil
  2. Deniz Yldızı26 Nisan 2013 14:43

    Aslında hep bizim iyiliğimizi düşünüyorlar..:))

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle katılıyorum!

    YanıtlaSil
  4. hele o iskender yok mu? o iskender:)

    YanıtlaSil
  5. çook haklısıııın...

    YanıtlaSil