Hastalar, hastaneler, bir oraya bir buraya kendime gelemedim 2 haftadır,
Neyse ki, hastalarımız iyileşme yoluna girdiler,
Biz de bir rahat nefes alacak gibi olduk,
Ama, kafamızı kaldırmaya korkar olduk,
Allah sağlık ve sıhhatten ayırmasın,
Kimseyi de hastanelere düşürmesin,
Zor iş......
Keyifle bir sigara yakan arkadaşlaırm sizleri çok sevdiğim için yazacağım aşağıdaki satırları,
Sanatoryumda yattı babam akciğerindeki rahatsızlıktan dolayı 1 hafta,
Orada oksijen tüpü ile yaşayan hastaları görünce,
Rahat nefes almanın bile ne kadar büyük lütuf olduğunu fark ettim,
Büyük çoğunluğu 30-40 yıl boyunca sigara içen insanlar,
Televizyonlarda da kamu spotu adı altında gösteriyorlar,
Ancak, yakından görünce çok etkilendim,
O hastalara acil şifalar diliyorum...
Ben öyle sigara içenleri yolda durdurup da nasihat eden biri değilimdir,
Yanlış anlaşılmasın,
Kimseye ahkam kesmek benim tarzım değil,
İsteyen istediği şekilde yaşamakta özgür,
Sadece gözlemimi aktarıyorum,
İnşallah hepimiz sağlıklı yaşlanırız,
Çok zor başka türlüsü...
(Kaybedenler klübünü de çok sevmiştim bu arada, Asu Maralman'ın sesinden Sigaramın Dumanı'nı dinlemek güzeldi)

10 Yorumlar

  1. Maviannem geçmiş olsun, baba rahatsızdı sanırım. Allah şifa versin, bir an önce iyileşsin, hastalıklar gitsin bir daha gelmesin.
    Herşeyin yoluna girmesi dileğiyle sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun,umarım bir an önce sağlığına kavuşur hastanız..

    YanıtlaSil
  3. kürtaj yasağı getirene kadar, sigara üretimini durdursa ya devlet !! bende nefret ediyorum sigara kokusundan.. içenlere de hastalanınca bile bile oldu diye üzülemiyorum !!

    YanıtlaSil
  4. Sigara en nefret ettigim ve en kacindigim seydirl. Dumanli ortami birak sigara kokan birinin yaninda dahi rahatsiz oluyorum.

    YanıtlaSil
  5. BABANIN HASTALIĞININ GEÇTİĞİNE ÇOK SEVİNDİM. ZOR İŞ HASTALIK, HASTANELER. BİR AYDIR HAYATIMDA İLK DEFA HASTANEYE ÇEKİLİYORUM, O YÜZDEN SENİ ÇOK İYİ ANLAYABİLİYORUM. BANA DA HER SEFERİNDE SİGARA İÇİYOR MUSUN? SORUSUNU SORDULAR VE İÇMEMEM GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİLER AMA BEN ÖYLE BİR YASAKTAN SONRA ŞİMDİ DAHA ÇOK İÇMEK İSTİYORUM. GARİP AMA ÖYLE... BEN DE KAYBEDENLER KULÜBÜ'NÜ ÇOK SEVMİŞTİM VE DEFALARCA İZLEMİŞTİM. HARİKA BİR FİLMDİ.
    HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN. SAĞLIKLI SIHHATLİ HUZURLU DİNGİN BOL KİTAP OKUMALI KEYİFLİ GÜNLER DİLİYORUM. HASTALARINIZ DA ESKİSİNDEN İYİ OLURLAR İNŞAALLAH...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  6. nefret ediyorum kokusundan bile

    YanıtlaSil
  7. benim sigara içişimi biliyorsunu, şöyle çook keyiflenince, kahvemin yanınd o da açık havada olacak bir karanfilli tüttürmek.

    Kaybedenler Klübünü ben de çok sevmiştim.

    İyi pazarlar çook öptüm.

    YanıtlaSil
  8. haklısın,bir kaç aydır sigara beni terkettiğinden seni çok iyi anladığımı söyleyebilirim:))
    Geçmiş olsun. Hastaların iyiye doğru gelişiyormuş,sevindim.

    YanıtlaSil
  9. canım çok geçmiş olsun. Umarım her şey yolundadır, ya da girmek üzeredir. Hastalık çok kötü.
    Her şey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
  10. yazdıklarında çok haklısın. Meret çok keyifli bir şey fakat bırkmamın tam 6.senesinde mükemmel bir şey yaptığımı biliyorum.
    yeniden geçmiş olsun dileklerimle, sevgimle canımm:)

    YanıtlaSil