Ahmet Can ilk kez Ankara'da Hipodromdaki 23 Nisan Törenlerine katılacak,
O ve okulu seçilmiş bu yıl gösteride renkli kartonları kaldırıp resim, yazı, şekil oluşturmak için,
Dün başladılar çalışmaya,
Heyecanı ve neşesi görülmeye değer,
Bakalım nasıl bir sonuç olacak,
Eminim çok renkli ve coşkulu bir 23 Nisan onu bekliyor...

Benim çocukluğum Ünye'de geçti biliyorsunuz,
Bizim oralarda bayramlar coşku ile kutlanırdı,
Aylar öncesinde gösteriye hazırlanırdık,
İlkokul 3.sınıfta Cumhuriyet Meydanında gerçekleşen bayramda halkoyunu oynamıştım,
Ne büyük bir heyecandı benim için,
Pelin, Özlem, bizim sınıfın diğer kızları ile Çepikli oynamıştık,
Birkaç fotoğrafım var o günlerden kalan,
Bayram coşkusunu günler öncesi içimde hissederdim,
23 Nisandan önceki akşam ise uyuyamazdım telaştan,
Ayakkabılar parlak olacak, siyah önlük jilet gibi, beyaz yaka bembeyaz olacak,
Resmi geçitte kalabalığın arasından ailemizi görüp çaktırmadan gülümsenecek,
Bando takımındakiler en havalı gruptu bence,
Hep trampet çalmak istemiştim,
Hele de önde yürüyen Major elindeki asayla artistlik hareketler yapardı,
Bazen kızlardan da seçilirdi,
Çok içe kapanık ve çekingen bir çocuk olduğumdan sanırım,
Öğretmenim bando takımına seçmemişti,
Lise de bir bayramda Flama tutturmuşlardı, tüm öğrencilerin önünde yürümüştüm,

Çokkk gurulandığımı ve sevindiğimi hatırlıyorum...

3 Yorumlar

  1. Kanki ben majördüm. Kız majörü ilk kez gören Ordulular pek ilgi gösterirlerdi bana ...ben de pek gururla sallardım elimde ki asayı:))
    O coşkuları bize kaybettirmesinler dileğiyle öptüm çook

    YanıtlaSil
  2. En guzel bayram! Ben de cok heyecanlanirdim kucukken. Burada hazirliklarimiz son surat devam ediyor. Berk folkore yapicak Ece de turk korosunda.

    YanıtlaSil
  3. En guzel bayram! Ben de cok heyecanlanirdim kucukken. Burada hazirliklarimiz son surat devam ediyor. Berk folkore yapicak Ece de turk korosunda.

    YanıtlaSil