2011'in son gecesinde ne düşünüyorum?
Kocaman bir yılın yine yaşanıp bittiğini,
Güzel-kötü,
Neşeli-hüzünlü,
Eğlenceli-sıkıcı,
Bir sürü duyguyu yaşadığım bir yıl olduğunu düşünüyorum.
Yılların akıp gidişine her zaman şaşırıyorum,
Ne çabuk geçiyor günler, aylar,
Ne zaman yaşandı bunca şey,
Sonra kendimce tartıyorum eski yılı,
Bu yıl da güzellikler biriktirebildiysem ne mutlu bana,
Kardayım diye seviniyorum,
Sıkı dostluklarım devam ediyorsa,
Kimseyi kırmadıysam,
Vicdanım her konuda rahatsa,
Hesaplaşacağım kimse yoksa,
Mutlu oluyorum....

Bu yıl beni kıran, beni yanlış anlayanlar oldu, ÜZÜLDÜM....
Herkesin beni sevmesi gerekmediğini anladım, BURULDUM...
Gerçekten sevgimi anlayan , benim ard niyetsiz olduğumu bilenlerin çevremde bulunduğunu bilmekten ise MUTLULUK duydum,
Çocuklarıma bazen sesimi yükselttim, suçluluk duydum, ÖZÜR DİLEDİM...
Hayat arkadaşımın aşkını yüreğimde yine hissettim, ŞÜKRETTİM...
Hayırlı evlat olmanın önemini yaşlandıkça daha iyi anladım, KIYMET BİLDİM,
Kötü insanların da olduğu gerçeğini unutmamak gerektiğini hatırladım, SİNİRLENDİM,
İyilikten maraz doğar sözüne inandım , AKILLANDIM....

Herkese 2012'de bol şans diliyorum her konuda,
Aşk isteyen aşk bulsun,
Çocuk isteyen çocuk,
Para isteyen para,
Mutluluk isteyen mutluluk,
Sağlık isteyen sağlık,

Hepsi olsun diyene de ses etmem tabi :)))
YENİ YILINIZ KUTLU, MUTLU VE UMUTLU OLSUN

23 Yorumlar

  1. Maviannem; kendi kadar ruhu da güzel kadın, senin yılın olsun 2012 sağlık huzur can yoldaşın olsun hep öperim:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar doğru her yıl hatalar sevinçler mutluluklarla geçiyor ama hatalardan ders almak sevinçlerde huzur duymak mutlulukları hatırlamak önemli olan. 2012 2011 den güzel geçsin ^^ İyi seneler ^^

    YanıtlaSil
  3. Bu arada lukapuyu ne yaptın arayamadım seni oldu değil mi?

    YanıtlaSil
  4. iyi bir yıl beklesin bizi o halde mutlu seneler mavianne!

    YanıtlaSil
  5. Mutlu Yıllar Mavi Annem.Kalbinden geçen tüm dilekler kabul olsun canım :)

    YanıtlaSil
  6. Gönlünce ve en başta sağlık olmak üzere, sevdiklerinle umutlarının gerçekleştiği en güzel günlerle ve mutlulukla geçireceğin bir yıl dilerim.
    MUTLU YILLAR

    YanıtlaSil
  7. güzel günlerle dolu mutlu bir yıl geçirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  8. İyi seneler Mavi annecim,
    Kocaman öpücükler...

    Alev

    YanıtlaSil
  9. Fatma'cım 2011 çok ders verdi hepimize belki de..2012 boool sağlık,neşe,huzur ve mutluluk getirsin herkese..Sana ve ailene çoook güzel bir yıl diliyorum,öpüyorummm.

    YanıtlaSil
  10. Sayfandayken senden mesaj geldi:)

    Çok güzel geçsin 2012 ve davamı mutlu seneler.

    YanıtlaSil
  11. Yeni yıl güzelliklerle gelsin Mavi Annem, her şey gönlünce olsun, mutlu yıllar :))

    YanıtlaSil
  12. Aminnn tüm güzel dileklerine Maviannecim:)Sevdiklerinle birlikte hayatın tadını mutlulukla çıkartacağın ,dolu dolu geçireceğin,tatlı tesadüflerin olduğu şahane bir yıl ve yıllar geçirmeni diliyorum.her şey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
  13. Kankimm
    bütün duaların dileklerin kabul olsun inşalah.

    İkimiz de yılın sonunda tatsızlıklar yaşadık. Geçmiş gitmiş bitmiş olsular. Yeni yıl sevinçle , müdelerle gelsin. Çok keyifli bir yıl olsun.

    çook öptüm

    YanıtlaSil
  14. Mutlu yıllar diliyorum,sevgiler MAVİANNE...

    YanıtlaSil
  15. Maviannecim,
    İnsana dair ne varsa yaşamışsın
    üç aşşağı beş yukarı aynı şeyleri yaşamışız.İyi ki yaşanmış diyorum yoksa nasıl ayırt ederdik doğruları.Bu yıl ben her şeyin çok güzel olacağına inanıyorum şans melekleri hep yanında olsun.İyi yıllar sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Güzel mavişim,yeni yılın güzel yüzün ve güzel dileklerin kadar güzel günlerle dolsun:)

    YanıtlaSil
  17. Mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum :)

    YanıtlaSil
  18. mussmutlu seneler diliyorum, vicdanımız rahat kalacağı işler yapmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  19. Amin Maviannem, senin için de dileklerimiz aynı. Herşey gönlünce olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Mavisim iyi seneler diliyorum
    Cok sevgiler....

    YanıtlaSil
  21. Mutlu yıllar Mavianne-
    Size bol şans sağlık ve para diliyorum.

    YanıtlaSil