Tuna Kiremitçi'nin kitaplarını okumayı severdim,
İki kitabını okumuştum,
Loğusa eşini terk edip de gamzeli ! bir ilişkiyle anılması ile diğer kitaplarını okumayı es geçmiştim,

Ne yapayım duygusal bir yaklaşımım var kitaplar ve yazarları ile aramda,
Kelebekte yazmaya başladığından beri sevdim tekrar kendisini yazılarından dolayı,
Tatilde elimdeki kitapları bitirmiştim,
Ne okusam diye düşünürken markette çıktı karşıma,
'Selanikte Sonbahar' iyi ki almışım, iyi ki okumuşum,
Çok sevdim,
Atatürk Samsuna çıkamadan bir suikaste kurban gidip de felç kalsaydı,
Halimiz nice olurdu?

Biz hala Osmanlı, İstanbul da Başkent,
Tabi içinde bir aşk hikayesi de var,
Bir eski pop starın, ölüm kisvesi altındaki 27 sinde ölen genç rock yıldızları ile konuşması var,
Paşanın mektupları içimize işliyor,
İyi ki diyoruz iyi ki Mustafa Kemal Paşa varmış,
Güzel bir kurgu ve hikaye,
Ben beğendim, tavsiye ederim...

5 Yorumlar

  1. Ben de gamzeliden, mektupla ayrılmasına gıcık olmuş bu adam kadınları üzüp üzüp sonra romantik takılıyo bizi kekliyo demiş ve artık okumamaya başlamıştım. Git kendini sevdirmeden ve Yolda üç kişiyi çok beğenmiştim oysa... Oku diyosun yani kankim...
    Öptüm çok

    YanıtlaSil
  2. Ben de bir ara okuyordum eserlerini akıcı ve anlatımı kolaydır,hadi alıpda okuyalım bakalım..

    YanıtlaSil
  3. Tuna Kiremitçiyi hiç sevmiyorum nedense bence yazar yazar gibi olmalı ağırlığı olmalı diye düşünüyorum..Ön yargıyla yaklaşsamda yaklaşmasamda sebebi gamzelide olmasa elim gitmiyor kitaplarına hatta yazılarına bile..okumamızı tavsiye ediyorsun ama zincirimi kırarsam ancak okunabilir tarafımdan maviannecim:))tipik karadeniz damarım atağa geçiyor böyle durumlarda:)

    YanıtlaSil
  4. tavsiye dikkate alınacaktır Maviannem

    YanıtlaSil
  5. Ben de senin gibi duygusalim. Yazarin,muzisyeni sadece kendi sanati, eserleri degil kendi yasami da etkiliyor bizleri...
    Dedigin kitaba bakicam. Tesekkurler

    YanıtlaSil