Son haftalarda zaten çok eşlilikle ilgili abuk subuk şeyler konuşulur oldu,
Muhteşem Yüzyılı izlerken ise,
İyice sinirleniyorum,
Bu dizinin tarihçilere danışılarak yazıldığı bilgisi verilmişti,
Tabi sonuçta dizi film,
Tarih filmi değil,
Ancak, koskoca Osmanlı Padişahının uçan dişi sineğe bile sulanması da sinirimi bozmuyor değil,
Adam misafir olduğu kardeşinin evinde haremi olmamasına rağmen,
Tövbe tövbeeee :))))))
Yaniiiii,
Hayatımız dizi film zaten,
Ecdadımız bunu yaparsa kullarını görüyorsunuz işte,
Zaman değişse de erkekler de bir değişiklik olmamış,
Bıraksanız harem kurarlar..

Neyseeee,
Ben sizin Kandilinizi kutlayarak daha fazla sinirlenmeden çekiliyorum,
Regaip Kandilimiz mübarek olsun.
Allah dualarımızı kabul etsin.

17 Yorumlar

  1. Erkek her devir erkek iste, ama eskiden belirli bir seviye varmistir mutlaka. Diziyi hic izlemedim ama duyuyorum. Tv izlemeyi kestik 1 bucuk aydir izlemiyoruz hic.
    Hayirli Kandiller diliyorum sana ve tüm ailene Mavianne.

    YanıtlaSil
  2. Sinirlenme boşu boşuna Mavi annem,hangi diziyi eline alsan elinde kalır bir sebepten değil mi?

    Senin de kandilin mübarek olsun;)

    YanıtlaSil
  3. İzleme izleme boşver en azından sinirlenmezsin:)

    Kandilin mücarek olsun.

    YanıtlaSil
  4. Izlememek en iyisi sanirim benimde sinirlerim zipliyor izleyince :)
    seninde kandilin mubarek olsun.

    YanıtlaSil
  5. Maviannecim dediklerine katılıyorum.
    Regaib Kandiliniz mübarek olsun.ne güzel 3 aylara girdik.zaman ne çabuk akıyor.Allah sağlık ve iyilik versin hepimize.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. insan ülkede olanların hangi birine sinirlenip tepki vereceğini şaşırıyor. bir günde güzel haberlerle güne başlasak ya. bende hayırlı kandiller diliyorum

    YanıtlaSil
  7. hahah kankiii, yabancıların harem denilince hala ağızlarının suyu akıyor. İlber Ortaylı'ya öyle acsip teklifler geliyormuş ki şaşarsın:))
    Kanuni uçana kaçana eyvallah diyor ama Hürrem öldükten sonra fazla yaşayammaış ölmüş o da...

    Kandilini kutlarım, tüm dileklerin gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem yüzyıl ile ilgili eleştirilerinize aynen katılıyorum ben Haremi yerinde inceledim, yorumladım resimlerini çektim sizlerle paylaşmak istiyorum..
    Kandiliniz mübarek olsun..

    http://geziyorumturkiye1.blogspot.com/2011/05/topkapi-sarayi-harem-dairesi-gercek.html

    YanıtlaSil
  9. HAREM DENİNCE, ERKEKLERİN DUDAKLARI HEMEN GÜLÜMSEMEKLE GÜLÜMSEMEMEK ARASI O İNCE ÇİZGİDE KALIYOR,YÜZLERİNE''AHH AHH'' GİBİ BİR İFADE GELİP OTURUVERİYOR SANKİ.
    HAYIRLI KANDİLLER DİLİYORUM

    YanıtlaSil
  10. Ben de her hafta çok sinirlenip artık seyretmeyeyim diyorum. Gerçekten çcuklara da açıklayamıyoruz, bu onun karısı mı evet peki bu??? Neyse maviannem hayırlı kandiller olsun:))

    YanıtlaSil
  11. Bunlar abartı, tarih pek de böyle yazmıyor Mavi Anne'cim, hatta Kanuni, Hürrem varken de öldükten sonra da bir daha haremle hiç ilgilenmemiş, emin kaynaklardan duyduğuma göre:))

    YanıtlaSil
  12. Bunlar abartı, tarih pek de böyle yazmıyor Mavi Anne'cim, hatta Kanuni, Hürrem varken de öldükten sonra da bir daha haremle hiç ilgilenmemiş, emin kaynaklardan duyduğuma göre:))

    YanıtlaSil
  13. muhtesem yüzyili hic izlemedim fakat dedigin gibi o cok eslilik haberi heryerde calkalaniyor oldu,kandilin mübarek olsun!!
    Sevgiler;)

    YanıtlaSil
  14. kesinlikle hak veriyorum sana.. bukadar da değildi olduğuna da inanmıyorum ben..sadece izleyici olması uğruna yapmayacakları şey yok!

    YanıtlaSil
  15. aynen katılıyorum,zaten izlemiyorum da ne zamandır, tarihe meraklı biri olarak izlemeye başlamıştım bu kadar hayal kırıklığı olamazdı...hayırlı kandiller olsun maviannem...sevgiler

    YanıtlaSil
  16. dizi tutuldu, olay aşkı memnu, kavak yelleri ve daha niceleri dizisine döndü!

    ben daha hic izlemedim. ve mutluyum.
    bak sinirlenmiyorum :)

    sende izleme en iyisi :)

    YanıtlaSil
  17. Genlerden geliyor:))
    Sana da iyi kandiller Mavi anne

    YanıtlaSil