Geçmişim, çocukluğum,
İlkokul, ortaokul, lise yıllarım,
Hatırlamak istiyorum,
Bazı kareler canlanıyor gözümde,
İsimler, resimler, kesitler,
Ama net değil hiçbiri,
Beni facebook'tan bulan Sema, Nilgün ve Şule ile buluştum dün,
Çocukluk arkadaşlarım,
Onlar anlatıyor, ben dinliyorum,
Şunu hatırladın mı, bunu hatırladın mı?
Ben boş gözlerle bakınca bir kahkaha patlıyor :)))
Bazen bir isim, bazen bir yüz canlanıyor hafızamda,
Onlar gibi herşeyi hatırlayamadığım için de kendime gülüyorum,
"Kızlarrrr ben üniversiteden arkadaşlarımı bile zor hatırlıyorum" diyorum,
Geçenlerde bir bey geldi, ben filancayım hatırladın mı dedi,
Aynı sınıfta okumuştuk ünv.de,
Ama o zayıf kıvırcık saçlı genç gitmiş,
Yerine kilolu kerli ferli (kelli de diyebiliriz :) bir adam gelivermiş,
Nasıl hatırlayabilirim ki,
Bazılarımıza seneler pek de iyi davranmamış malesef,
Ama benim arkadaşlarım maşallah 25 yaşında sabitlenmiş gibilerdi,
Yıllar onlara iyi davramnış,
Güzelliklerinden içtenliklerinden hiçbirşey kaybetmemişler,
Kızlarla çok hoş saatler geçirdik,
Zamanın nasıl geçtiğini anlamadık,
Herkesin kulağını çınlattık,
Bir sonraki buluşmayı ayarlayıp, birbirimize doyamadan ayrıldık ...

6 Yorumlar

  1. ne mutlu ne güzel eski dostlarla tekrardan yenileşmek harika birşey olsa gerek :) çok doğru ki bazıları aynen durur bazıları çok değişir:) sevgiler güzel annnem :)

    YanıtlaSil
  2. Eski dostlarla bir araya gelmek çok güzel:)
    Ben isim hafızası konusunda çok zayıfım maalesef.Numara versinler ezberliyeyim ama isim off diyorum:(

    YanıtlaSil
  3. ben de bu gün çok eski bir arkadaşımla buluştum kanki....ben de doyamadım...

    YanıtlaSil
  4. Ben de lise arkadşalrımı özledim bir akç gündür aklımdalar ama kimbilir nerelerdeler.
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel değil mi? bence de eskiye dair her şey güzel. onun için ben de ayrı değer veriyorum eski güzelliklere. arkadaşlarım ve tüm detaylarıyla eskiyi seviyorum.

    YanıtlaSil
  6. Ne iyi yapmissiniz bulusmakla. Umarim hic kopmazsiniz.

    YanıtlaSil