şOK şOK şOK!!!
Dokunmayın bizeeee,
Bloglarımıza,
Ceza ise, suç işleyene kesin kardeşim,
Herkesi neden cezalandırıyorsunuz ki?
Anlaşılır gibi değil,

"BLOGLAR HAYALLERDİR, MİLLETİN HAYALLERİNE DOKUNMAYIN"

Birkaç gündür Kelebekte Tuna Kiremitçi "İncir Çekirdeği" sözlerinde bize destek oluyor,
Teşekkürler buradan Tuna Kiremitçi'ye....

"BLOGLAR DÜŞÜNEN İNSANLARIN OKSİJENİDİR, OKSİJENLERİNİ KESMEYİN"

Otel Kemerdeydi,
Oteldeki yaş ortalaması 70'di,
Hayran kaldım bu turistlere,
Amcam kırmızı pantolonunu çekip, her akşam dans ediyordu,
Gençliğimizden utanalım biz :)))
Yaaa dedim,
Taaa nerelere gelmiş amcam hayatın tadını çıkarıyor,
Bravo!!!

Otelde kediden bol birşey yoktu,
Tam bir kedisever oteli,
Kedi evi bile vardı,
Yemekleri dışarıda yerken etrafınızı en az 15 kedi sarıyor,
Bu şekilde yemek yiyen babayiğit iseniz ne ala....

Çiçekler, deniz, hava, turunçlar,
Harikaydı!!!

Gitme nedenimize uygun sunumumuzu da yaptık tabi,
Yoğun bir program oldu,
Antalyanın güzel bahar havasını yaşayıp da Ankara'nın buz gibi havasına dönmek çarptı biraz beni,
Hele de bugün nasıl kar yağdı görmeliydiniz,
Kış gitti derken bize yüzünü gösterdi....

Hele de dün akşam 15 km lik mesafeye 2 saatte gittik,

Ankara kar tipi,

2 gündür yağğıyor hiç durmadan...

NOT: Aslında bu yazım güzel Antalya fotoğrafları ile süslüydü, Ancak fotoğraflı post yayınlayamıyorum nedense :((


10 Yorumlar

  1. Canım bütün duygularına katılıyorum, bizde şoka girdik...Paylaşıma teşekkürlerrr...sevgilerrrrr...

    YanıtlaSil
  2. Bu sefer Antalya'dan memnun kalmana sevindim Maviannem, şimdi bahar gelmiştir oralara mis gibi.
    Blog işini hiç sorma, kaçak göçek inatla giriyoruz işte, yılmak yok...

    YanıtlaSil
  3. Şimdi bir de yollar kapandı kardan.

    YanıtlaSil
  4. evet bir açık blog bir kapalı blog.zevki kaçtı.Bu arada Antalya resimlerini görelimm.sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin gözlerim aradı seni vallahi yazmayınca :)) ne iyi hem güneşi hem sonrasında karı yaşamak :)) sevgiler Maviannem :))

    YanıtlaSil
  6. Selam,

    DNS ayarlarınızı

    4.2.2.4
    4.2.2.5

    olarak düzenlerseniz girebilirsiniz belki.
    Benim bilgisayarımdaki ayarlar yukarıdaki gibidir.Umarım işinize yarar.

    YanıtlaSil
  7. Mavi Anne'cim hoş geldin beyaz Ankara'ya:)
    Bloglar düelsin diye umut ediyorum ben de.
    Sevgiler kocaman:)

    YanıtlaSil
  8. kanki fotoğraf kotan dolmuş olabilir... Bazı yazılarındaki resimleri küçült veya çok gerekli değilse kaldır.Picasadan yapabilirsin...

    Blog işi rezalet aynı evde bile sorun yaşıyoruz. Bu gün bir arkadaşım aradı, seni niye mahkemeye verdiler diyor:))

    Tamam kedi severim de , etrafımda 15 kedi ile yemek yiyeem valla.Bi kez sonbaharda Bodruma gitmiştik , aynen böyle bir yaş ortalaması ile tatil yapmıştık. En genç bizdik , süperdi :)))
    Öptüm çok kankiii

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar dün hepinizin sayfasına geldim ama yorum yazamadım,
    ofistede arada gidiyor herşey
    bu sabah hayret ettim açıldı diye
    aman nazar değmesin
    yani yoksam buralarda kesin birşeyler olmuş ben bloga girememişimdir
    herkese selamlar

    YanıtlaSil
  10. Blog isi insallah hayirli ile hallolacak...

    YanıtlaSil