Ben yıllardır Ankara'da yaşıyorum Elmadağ'a gitmek kısmet olmamıştı,
Bu haftasonu çocuklara da bir değişiklik olsun dedik,
Çıktık yola,
Tam bir hayal kırıklığı yaşadık,
Nasıl anlatsam ki,
Kayak Merkezinden daha çok,
'Sosyete Pazarı' gibiydi :)))
Her yerden gelen mangal kokuları,
At üzerinde tur attıranlar,
Kızakla kayanlar,
Onları hiçe sayıp önlerinde sohbet edenler,
Kayanların önünden çekilmeyenler,
Tam bir curcunaydı,
Biz de adet yerini bulsun diye 2 kızak kiraladık, (1 saatliği 5 TL )
Fotoğraf lar çektim ve 1 saat bize yetti de arttı bile :))
Ayrıca hava da o kadar güzeldi ki,
Kat kat sımsıkı giyinmemiz boşa gitti,
Tam yanımızda çok eğlenen gençler vardı,
Bir baktık herkes o genç çocukla fotoğraf çektiriyor,
Kim ki bu dedik,
Sonra ben şöyle alıcı gözüyle bir bakınca,
(Laf aramızda hiç kaçmaz benden televizyon figürleri)
Fox'ta yayınlanan Deniz Yıldızı dizisindeki çocuk sanırım bu dedim,
Orada melih rolünü oynuyormuş,
Eve gelip google'nca öğrendim,
ÇOk eğlendiler, o azıcık karda yuvarlanıp durdular :))

16 Yorumlar

  1. çok hoş yazmışsın....yurdum kayak merkezi yani...

    YanıtlaSil
  2. yinede degisik bir pazar olmus. En azindan hem kar sefasi hemde temiz hava almissiniz.
    Yarin ise iyice zinde gidersin:)

    YanıtlaSil
  3. Olsun Mavi annecim ya, ne güzel bir gün olmuş işte, önemli olan birlikte olmak...Sevgiler, iyi bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil
  4. ohh ne güzel düşünmüşsünüz..miss gibi hava kızak falan süper.yanıbaşımızdaki yere gitmek hiç aklıma gelmemişti doğrusu:)bu hafta sonuda ben gitsem kar dururmu yerinde acaba??

    YanıtlaSil
  5. yıllardır Ankara'da yaşamama karşın bir kere bile gidemedim Elmadağ'a ama çok istiyorum. en kısa sürede ayarlayıp ben de bir kaçamak yapacağım :)

    YanıtlaSil
  6. Önemli olan eğlenmek pek güzel olmuş Mavi Anne'cim...
    Haftan güzel geçsin, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Ben de hiç gitmedim anladım ki gerek de yokmuş:)neyse 1 saatlik bile olsa kuzular keyif aldıysa mesele yok:))

    YanıtlaSil
  8. Fotolar süper Maviannem, hayal kırıklığı bu güzellilere bakınca geçer :)

    YanıtlaSil
  9. Super! Guzel bir aktivite olmus.
    Ne guzel karlar icinde...Unlu birine bile rastlamissiniz. Harika

    YanıtlaSil
  10. İstanbul a da kar yağsınnn :) Beyaz olsun her yer azcık da olsa kartopu oynayalım ne olurrr :))) imrendiğim belli oldu mu :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de çok memnun kalmayanları duymuştum ama olsun siz her şartta mutlusunuz ya gerisi önemli değil:)

    YanıtlaSil
  12. bizde kar ıstıyoruz. cok ıstıyoruz. yagsın hemen kartepeye cıkacagız. kızakla kayarken, kayıpta kenara cekılmeyenlere bende sınır oluyorum ve kınıyorum onları bu pencereden:)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba; sefanız olsun...paylaşıma teşekkürlerrrrr...öptüm....

    YanıtlaSil
  14. canım kanki,kar görmeye hasret kaldık...Elmadağamı gelsek ki...
    Süper bir gün olmuş...

    YanıtlaSil
  15. ne güzel bir gün :)
    bu sene kar görmek nasip olmadı ...
    bakalım kış bitmeden ne olur ? :)

    YanıtlaSil
  16. ayyyy ne güzel vakit geçirmişsiniz Maviannecim:)) Allah sağlık versin de hep böyle gezin ailecek.

    laf aramızda Melih'i çoook seviyorum:))) bizim evin halleri dizisinden beri takip ediyorum:)) hatta geçmiş bölümleri bile izliyorum:)) Allah sahibine bağışlasın. :))

    sizin oğullarınız da 41 kere maşallah çoook yakışıklı.Allah mürüvvetlerini görmenizi de nasip etsin.

    sevgilerimlee:)

    YanıtlaSil