Bloglarda gezinip bakındım cuma günü,
Değişik neler yapabilirim diye,
Ve blogcu dostların yaratıcılıklarına şapka çıkardım,
Çoğu benim hayal bile edemeyeceğim kahvaltı masası süslemeleri yapmışlardı,
En kolayını seçtim ben de,
Salatalıkları halka halka kesip içini oyuyorsunuz ve içlerine tulum peyniri dolduruyorsunuz üstlerine de nane yaprağı,
Domateslere de aynı işlem yapılacaktı,
Ancak 2 domatese uyguladığım işlemden
Diğer domatesleri kurtarmak için vazgeçtim,
Beceremedim, domatesler eziliyordu :)))
Zeytinli ekmeğimi yaptım,
Mahocum alüminyum folyo ile fırına verdiğimiz mantar, sucuk,domates,biber,salam karışımını hazırladı,
Elmalı pay ve kurabiye,
Tabi kahvaltılıklar,
Bir de katı meyvalar sıkıldı,
Elma, havuç, ananas,
Bir de üzerine portakal suyu,
Enerji içeceği de böylece hazırlanmış oldu,
Misafirlerimiz görüntüden ve lezzetten memnun kaldılar,
Biz de mutlu olduk,
Burcu ve ailesi ile sizleri , Eymir yürüyüşü yazımda tanıştırmıştım,
Onların sayesinde 1 gün de olsa o güzel yürüyüş yolunu keşfetmiştik,
Malesef tekrarını getiremedik,
Keyifli bir pazar sabahından bize hoş bir sada kaldı,
Sizleri de beklerim efenimmm,
Arkadaşlarıma her zaman kapım açık,
Önemli olan gönüller bir olsun,
Samimiyetle, dostlukla yenilen bir dilim kuru ekmeğe bile razıyım,
Siz gelin, ekmeğin yanında neler yaparım neler sizlere :)))))

24 Yorumlar

  1. Ne tatlı,pozitif yüzler ve çok lezzetli bir sofra. Geçen pazar kızım pazar kahvaltılarının güzelliğinden bahsetti.Bu resimleri görünce kendi kahvaltılarımızı düşündüm :)) Bu arada meyve suyu bardaklarınızda ne şirinler.Hayatınız boyunca böyle tatlı sofralarda olun,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Her şey süper görünüyor:))Salatalıklara bayıldım:))Tadınız bozulmasın hiç:))

    YanıtlaSil
  3. süper gözüküyor
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Samsuna olur da gelirsem ilk kapım atakumdaki yıllardır görmediğim arkadaşım, ikinci kapım da senin evin maviannecim:) beni de misafir edermisin, ben de seninle yiyeceğim bir kuru ekmeğe razıyım..

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem bir sofra, ne maharetli ellerin varmış senin, bayıldım görüntülere, nice güzel dost sofraların olsun, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Maviannecim kuru ekmeğe bile gerek yok senin gülen yüzün, güzel kalbin yeter:))

    YanıtlaSil
  7. Pazar kahvaltisi demek olmaz simdi mavianne :)Bu pazar ziyafeti;)
    Ellerine saglik.O salataliklari hic bilmiyordum bende yapicamm:)

    YanıtlaSil
  8. İlk fotoda ben de dedim ki domateslerin ortasındaki ne acaba:)
    Çok hoş bir sunum gerçekten.
    Harika bir sofra olmuş,ellerine sağlık;=)

    YanıtlaSil
  9. amaç beraber olup sadece çay içmek bile olsa bende o kapının arkasındaki güzel hatuna misafir olmak isterim maviannecim:)
    neşeniz daim olsun..

    YanıtlaSil
  10. güzel bir mim sizi bekliyor bende:))

    YanıtlaSil
  11. sevgiyle hazırlanan herşey, öylesine belli oluyor ki...
    ellerine sağlık, çok çok hoş ve en güzel öğün olmuş.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. herşey harika görünüyor sunumlar çok güzel:)

    YanıtlaSil
  13. bu kahvaltıyı bana hazırlansaydı, bende memnun kalırdım :)

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel sofra ellerine sağlık,
    bu masadan ve üzerindekilerden ben de isterem:))

    YanıtlaSil
  15. Salatıklar çok güzel görünüyor,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Böyle nice pazarlar gecirmeniz dilegimle :) Dogumgünü kutlamasi gibi oldu bu da sanki :P
    BLoglari gezinirken ben hayranlikla seyredip ic geciriyorum zaten hep. Ama Sende gayet leziz bir sofra hazirlamissin bence Mavianne ;)
    Bende birgün belki bu yönümü gelistirmeye odaklanirim :P
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. of of goruntu muhteşem, hiç mutevazi davranma boşuna:) insallah bir gun beraber nasip olur sevgili maviannecim...cook sevgiler bizden

    YanıtlaSil
  18. Mavi Anne'cim ben hep söylüyorum iyi ki blog var. Ben artık eskisi gibi hiç tarif falan almaz oldum, blog hep yetişiyor imdadıma.
    Bu gün oğlumla evdeyiz kurabiye yapacağız tarif nereden? Blogdan tabii:)
    Kahvaltı sofrası şahaneydi ellerine sağlık.
    Sevgiler kocaman:)

    YanıtlaSil
  19. Ellerine sağlık,harika gözüküyor salatalıkla
    olanı yapma fırsatı arayacağım.Ev sahibinin de yorulmadığı zaman dilimlerini bende çok seviyorum.
    eşinin yaptığı folyo içi karışımda
    pek güzeldir..Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Fatmacım bak ben de senin gibi o mükemmel güzel sofraları kuranlara bakınca imreniyorum ama bu konuda marifetli değilim itiraf edeyim :) ama senin masan da çok güzel görünüyor,afiyet olsun.Öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  21. Kaç gün oldu sofra kalkmadı,bari yardıma gideyim dedim :)))
    aman şaka yaptım yanlış anlaşılmasın ;) sömestr yoğun geçiyordur,sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Ne kadar zevkli bir sofra bu! Harika. Bakarken orada olmak istedim. Ellerine saglik!
    Hele hele sevdiklerinizle beraber bu sofrada olmak iki kati mutluluk olsa gerek.

    YanıtlaSil
  23. guzel gorunuyor salatalık dometes tabagi.
    bu firina verilen ozel karısımın da tarifini verseydiniz de bizim hanıma da gosterseydim.
    o da birseyler yaparken yayınlarım birgun diye boyle fotograflar cekmeye ve ozenmeye basladı.
    tabi benim işime geliyor bu :)

    YanıtlaSil
  24. en güzeli birlikte gülümsediğiniz kare.insanın sevdikleri olmadan pazar kahvaltıları hiç çekilmiyor... bu arada ben bu fotoyu kullanmak istiyorum.

    YanıtlaSil