Fotoğraf:Leylak Dalı
Nergis kokusu eşliğinde Leylağımla buluştuk,
Buluşmayı planladığımız yere gittiğimde,
Sağıma soluma bakınıyorum,
Acaba kim, burada mı?
Sonra aradım geldim diye,
Hemen geliyorum dedi,
Mavianne!
Evet Leylak karşımdaydı,
O güzel gülen gözleri ile ilk karşılaşma,
Blog dostları ile karşılaşmak,
Eski dostunla sarılmak gibi,
Aynı duyguyu Leylak Dalı ile de yaşadım,
Ben onu uzun zamandır tanıyor gibiydim,
Oturduk hemen karşılıklı,
Bana harika kocaman bir demet nergis getirmiş,
Karşılıklı hediyeleştik,
Yaşasın !!!
Yeni yıla yeni bir kupa ile gireceğim,
1 saatlik sohbet çok kısa geldi tabi bana,
yetmedi,
Öğleden sonra bir toplantım olduğu için izin alamamıştım,
Daldan dala konarak konuştuk,
Sizlerin kulaklarını çınlattık,
Bir dahaki sefere daha uzun bir zaman diliminde ve sizlerin de katılımı ile gerçekleşecek olan bir buluşma gerçekleştirmek üzere ayrıldık...

20 Yorumlar

  1. sizin derken - benim umarım :)

    YanıtlaSil
  2. Eminim çok keyifli geçmiştir :)ama işte çalışınca kısıtlı zamanlara sığdırabiliyoruz dimi ama yine de güzel..kulaklarım o yüzden mi çınlıyordu ;)öptümmmmm.

    YanıtlaSil
  3. resimlerde çok tatlıydınız gözleriniz ışıl ışıldı bellliki çok güzel bir sohbet olmuş...sesinizi duymakda ayrıca güzel oldu... İki sevdiğim insanı bir karede görmek çok ama çok hoş oldu...

    Sevgimle kankiii

    YanıtlaSil
  4. Blog dostluklarının gerçek dostluklardan farkı yok bence Mavi Anne'cim.
    Bir gün hep birlikte olmak ümidiyle...

    YanıtlaSil
  5. Kulağım çınladı değil mi bak doğru söyle mavi annem:))geç gördüm davet mesajını bir dahaki sefere inşallah kesinlikle gelmek istiyorum..sevgiler

    YanıtlaSil
  6. dünyaya güzel bakabilen iki sahane kadin bulusurda o sohbet güzel olmazmi hic?:))
    Bence siz ikinizde insanin ömrüne ömür katarsiniz. Iyiki bulusmussunuz.
    Insallah bir gün benimde aranizda olabilcegim bir bulusma denk gelir:)

    öpüyorum canim...

    YanıtlaSil
  7. Maviannem çok teşekkür bu güzel sözlerine, yazdığın herşey senin yüreğinin güzelliğini yansıtıyor.
    İnşallah en kısa zamanda diğer dostların katılımıyla tekrar buluşuruz.
    Ayci, Asis, Lale, Özlem,En tatlı Kadayıf ve Sünter emin olun ki hepinizin kulağını çınlattık. Hep beraber bir buluşma gerçekleştirmekten çok mutlu olacağız. Çok sevgiyle...

    YanıtlaSil
  8. Bu keyfi üç kez yaşadık beraber.
    Daha yakından,daha detaylı tanımak için fırsat oluyor bu görüşmeler
    ve bu detaylarda ilerliyor blogdaşlığımız.
    Merakım üzre laleyi bir sobelersem
    hani istanbul'da yakalarsam kuzguncuk yokuşunda süper olacak.
    ya da bir tiyatrosunda ankaranın..
    sevgilerrr..

    YanıtlaSil
  9. özendim muhabbetinize:))
    bu kadar yakınken bir tanışmada biz yapalım sevgili mavianne:)

    YanıtlaSil
  10. Ne guzel olmus..Arasaydiniz gelirdim bende:)

    YanıtlaSil
  11. Canım bu güzel buluşmaya çok sevindim.Bizim buluşmalarımızda çok sıcak ve güzel geçmişti ama senin kısa süreli katılman insana yetmiyor daha uzun zamanlarda görüşmek dileğimle.Ben zaten yüzyüze görüşmeyi sanal alemden daha çok seviyorum.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Ne güzelsiniz, Mavi anne sayende Leylak dalını da tanımış oldum, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Mavi anne senide,sevgili Leylak dalını da keyifle okuyor ve seviyorum.Şimdi bu yazıyı görünce nasıl imrendim...Keşke bende aranızda olabilseydim..Dostluğunuz daim olsun...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar guzel yapmissiniz. Blog yazmanin faydalari iste...Birsuru guzel insan tanima firsati geciyor hepimizin eline...Umarim arkadasliginiz hep sursun.

    YanıtlaSil
  15. o bi saat hiç yeter mi her laf yarım kalmıştır:)

    YanıtlaSil
  16. Fotonuz şahaneydi.. Burada ne yazıldıysa, hepsi hissediliyordu bakışlarınızdan :)
    Gıpta ettim, darısı başımıza dedim.. aminnn..
    :)

    YanıtlaSil
  17. ne güzel maviannecim:) inşallah bol bol görüşürsünüz leylak dalı ile ve tüm sevdiğiniz blog dostlarıyla..yüreği güzel tüm güzel insanlar blog dünyasında toplanmış.bende hepinizi tanımak isterim.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  18. ne mutlu sizlere :))ben de isterdim oralarda olmak belki diyorum belki :))

    YanıtlaSil
  19. Kıskandım Ankaralılar. Bloglarda Ankaralılara başkadır ilgim:) Ben de bu gri ve soğuk şehirdeyim haberiniz olsun

    YanıtlaSil