Hep alttan alıp, kimseyi kırmayı istemeyen ben,
Çoğu zaman insanların pervasız ve düşüncesizce davranışlarından çok kırılıyorum,
Neden empati yoksunudur ki insanlar,
Kendine yapılmasını istemediğini karşısındakine yapana şaşırıp kalıyorum,
Neden hep alttan alan, karşıdakini üzmeyen benim?
Kendime bazen kızıyorum,
Sen de söyle,
Sen de onlar gibi davran,
Ama yapamıyorum,
Kırgınım son günlerde,
İyi niyetimi anlamayan,
Hor davranan,
Pervasızca konuşan ve hareket eden insanları gördükçe üzülüyorum onlar adına,
Neden ?
Onları bu şekilde davranmaya iten nedir ?
Kalp kırmamak, dikkatli olmak o kadar zor mu?
Ya da kendi canı yanınca, başkalarının da canını yakmayı istemek nasıl birşeydir?
İnsan düşünmez mi sözlerinin nereye gideceğini?
Neyseeee,
Bugün içimi dökme günümdü,
Bağışlayın beni,
Kafanızı şişirdim :((

UYARI: Bu yazı kesinlikle blogcu dostlarla ilgili değildir.

18 Yorumlar

  1. Bugün ankara çok kasvetli. Artık geç galiba değişmek için. Ne onlar değişebilir ne de sen. üzülme ama. Üzülme olur mu biz sıkılmadan dinleriz seni.

    YanıtlaSil
  2. Maviannecim, canım,
    Seni öyle iyi anlıyorum ki, çünkü yazdığın şeyleri o kadar çok yaşadım ve hala da yaşıyorum. Akıllanmayacağıma da eminim, bu böyle gidecek, zira başka türlü olamayız biz. Ne yapalım hayat bu deyip geçmek en iyisi. Sen merak etme pekçok kişi senin kalbinin güzelliğinin farkındadır, olur arada böyle bazen, can sağlığı deyip geçmek lazım.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. Duyarlı yürekler dertleniyor, diğerleri duymuyor bile...
    Farkındalık önemli Mavi Annem, onlar üzülmeli durumlarına, kendine kızma...

    YanıtlaSil
  4. Leylak Dalı'mın dün bana söylediği şey : "Cehenneme giden yol iyi niyet taşları ile döşelidir" :)))
    kesinlikle haklı bence :D Ama yazmış yukarıda akıllanmıyoruz:D

    YanıtlaSil
  5. Kirmislar seni :(
    Simdi gercekten lafinin nereye gidecegini bilmeden konusanlar var ve niyetlerinden cok suphe etmiyorum hep boyleler cunku.Ama bazisida ozellikle sanki canini acitmak istercesine bunu yapiyor o zaman tabi insan senin gibi dusunuyor.Gercekten problemleri ne?
    Bende boyle yaptigim zaman dusunuyorum bende de belki hata var ama hata olsa bile can acitmak mi cikis yollari:(
    Mavianne herkesi memnun etmek diye bir sey yokmus onu gordum..Uzme canini .

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Maviaanne,ben şunu öğrendim ki,hayatta hiç kimse değişmiyor başta kendimiz.Bunun için sıkma canını önemli olan bizim vicdanen rahat olmamız değil mi?sevgiler kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
  7. Bencildir bazı insanlar.Öyle ki eğer kendilerine bir menfaat varsa hele ,basar geçerler diğer insanların üstüne .Bu gibilere aldırmamayı öğrenmek ,yaş ilerlese bile zor geliyor insana..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba; '' Değer verdim yeterince artık herkes ederince'' öptüm....

    YanıtlaSil
  9. Seni çok seven Heidi16 Aralık 2010 14:13

    Birileri canını çok sıkmış tatlım, çok üzmüşler seni...Ben bir kere daha böyle görmüştüm seni canım..Hatırladın mı!!:))
    Ama ne oldu, geldi geçti.....
    Boşver....
    Hayat öyle ya da böyle geçip gidiyor..
    Ben (bazan bu zor olsa da), herkesi olduğu gibi kabul etmeyi çok iyi öğrendim canım...

    YanıtlaSil
  10. Mavı annecım resım yazıya nasıl da uymus oyle. Isyerının verdıgı bır davranıs bılımı egıtımınde ogrenmıstım, bu durumda onları kucuk bır cocuk gıbı dusunun dıyor, cocukluklarında maalesef yasadıkları, aılelerınden gorduklerı ve hayatın karsısına cıkardıkları onları bu sekılde sert yapıyor ıste ve maalesef acımasız...Tesellımız hala empatı duygusu yuksek senın gıbı o yorumları yazan dostlar gıbı pırıl pırıl ınsanlar var aramızda ve onlarda cocuk yetıstırıyor. Hıc canını sıkma onlar ıcın de uzulme hatta yapabılırsen acık acık konus anlar anlamaz bosver beLkı rahatlarsın. Tasıma ama uzerınde bu derdı. Elıf Safak'ın kıtabında bır hıkaye vardı. Ikı seyyah yolda gıderken bır dere basında bır kadın gormusler seyyahlardan bırı kadını kucagına almıs dereden gecırmıs. Sonra yollarına devam etmısler. Aksam gıdeceklerı yere varınca acemı olan dıgerıne sormus o kadını kucagında tasıman dogru muydu dıye dıgerı yanıt vermıs ben tasıdım derenın karsı tarafında bıraktım sen neden hala tasıyorsun demıs. Iste o mısal yanı, unut gıtsın : )

    YanıtlaSil
  11. merhaba bence insanlara hakettiğinden fazla değer vermemlisin :)
    sevgiyle kalman dilegiyle

    YanıtlaSil
  12. Kirilma sen üzme o güzel yüregini.
    Hani mevlananin dedigi gibi "önce söze bakarim söz mü sonra söyleyene bakarim ...... diye ayni öyle iste.
    Sen yapamazsin düsünmeden konusamazsin istesende yüregin el vermez. Aldigin terbiye ve icindeki o güzel yürek buna izin vermez.
    Öyle de olsun zaten. Yoksa onlar gibi olmak zor degil elbet. Aklinda yeter, dilinde agzina geleni saydirmaya makbul olan o degil.
    Bazi insanlara susmak bile yeterli cevap oluyor. Anlamazlar zannediyorsun ama öyle bir anliyorlarki...

    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  13. Bazan bilmeyene haddini bildireceksin....

    YanıtlaSil
  14. cok mu zor kendıne ıstemedıgını baskası ıcın de ıstememek..ben de anlamıyorum. azıcık dusunmuyorlar. gozler bu kadar körelir mi? düşünceli olmak insan iç güdüsü değil midir? bence yaşadığımız kişiler insanlıktan uzaklaşıyor.. insan kalmaya direnenler feryat ediyor

    YanıtlaSil
  15. Fatocum kim üzdü yine seni canım, İş yerinde bir türlü hallolmayan internet sorunu yüzünden uzun zamandır uzak kalmıştım sayfandan. Şöyle bi açıp okuyamadıklarımın hepsini okudum peşisıra.
    Ama bu canımı sıktı benim, kim ya da kimler ve neden üzdü seni bilmiyorum ama sana sadece şunu söylemek istiyorum, kimse için o güzel canını sıkma sen...

    YanıtlaSil
  16. Valla Mavi anne hic uzulme, seni iyi anliyorum. Etrafta dusuncesiz, incelikten haberdar olmayan, kiricam diye cekinmeyen oyle cok insan var ki. Bence hic kafana takma, sadece seni mutlu eden, gordugunde gulumsedigin insanlarla birlikte ol. Gerisini bosver derim.
    Ben eger yakin ve deger verdigim bir arkadasim ise kirildigim zaman acik acik soyluyorum kendisine. Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Maviannecimm umarım daha iyisindir.nolur üzme canını.kendi sağlığını düşün.senin temiz pamuk gibi kalbin yeter.onlar kaybederler böyle yaparlarsa.seni çoooook seviyoruz.sen bize lazımsın.hem biz seni her zaman dinleriz.yeter ki iyi ol.tüm pozitif enerjimi gönderiyorum.çoook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  18. Mavianne bak ben geldim :))
    Ayy hakkaten teraziymişsin sanki benim geçen gün yine Terazi olan bir dostuma neden ama neden biz hep üzülen uyum sağlayan tarafız ...şeklinde yazdığım mesajı görmüş gibi oldum :))
    Ben de insanların duyarsız olmalarına çok kızıyorum çok üzülüyorum belkide onları öyle kabul etmekte çözüm ama ben olabiliyorsam düşünceli onlar neden olmuyor diyorum ..böyle devam ediyor bu döngü :)

    YanıtlaSil