Yağmurla bitiyor Eylül ayı,
Ankara'ya epeydir yağmur yağmamıştı,
Eskiden eylül yağmurları denirdi,
Şimdilerde ise "mevsimler değişti şekerim" konuşmaları yapılıyor,
Mis gibi yağmur kokusunu içime çektim bu sabah,
Yeşillikler bir başka parlıyordu.
Yağmuru özlemişiz diye geçirdim içimden,
Ünye'de ve Samsun'da sonbahar gelince yağmur eksik olmazdı,
Yazın da sık sık yağdığı olurdu,
Denizde yüzerken yağmura tutulduğumuz olmuştur.

Hiç kimsenin yağmurun bile
Böyle küçük elleri yoktur
Ne güzeldir Yeni Türkü'nün bu şarkısı,
Hüzün vardır içinde,
Aşk vardır,
Üniversite çok dinlerdim Yeni Türkü,
Kasetlerini takardım odamdaki küçük teybime :)
Ders çalışırken arada hayallere dalardım,
Küçücük elleri olanı merak ederdim...



Kaseti teybi gençler belki de bilmezler,
Bizler köşedeki kasetciye,
Liste yapardık,
Sevdiğimiz sanatçıların şarkılarını,
Boş kasede doldururlardı,
Karışık kasette tüm şarkıları dinlerdik,
Şimdilerde ipod aldı bunun yerini,
Nerden nereye geldik,
Kendimi pek kocamış hissettim şimdi :))))

14 Yorumlar

  1. canım sen her zaman gençsin,teknolojı hızlı ilerliyor o kadar:)
    yağmur çok iyi oldu bence,üzerine de güneş doğdu en güzeli, artık ceketlerimizi dolaplardan çıkarmalıyız sanırım giysilerimizide özledik,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Aman diyim güzeli, eski kasetler, teyp falan dedin mi ufak ufak göz kenarı kırışıklarım aklıma geliyor :) Deşmesen diyorum :))

    Eskiden kızardım sürekli geçmişi anan, özleyen büyüklerimize ama oluyormuş be gülüm, nasıl da özleniyor o zamanların dar imkanları, güzellikleri ve temizliği değil mi?

    Çok seviyorum yağmuru, verdiği temizlik, arınmışlık, huzur hissinden sebep...

    YanıtlaSil
  3. nostalji oldu.. kasetler için yapılan listeler.. harikaydı yaa. şimdi kaset çalar bir otomobil teybine kaset alamıyoruz..

    bu yaz başlarında bende yapmur yaparken denizde bulundum. ilginç bi yazdı gerek aşırı sıcaklar gerekse temmuz başlarında yağan yağmurlarıyla..

    YanıtlaSil
  4. Mavianne;bende çok severim onları ve bu şarkılarını :)

    YanıtlaSil
  5. hahahah kocamış ha:))
    ben de severim o şarkıyı çok...
    Bir kaç gündür o kadar çok eskilerden konuştum ki... eski arkadaşlarla bir araya gelince kaçınılmaz tabiki...

    Denizde yağmura yakalanmak n e muhteşem bir şeydir...
    Öptüm seni kanki çok çok

    YanıtlaSil
  6. yağmuruda şarkıyıda seviyorum ama daha kocamadık canımmmm:))

    YanıtlaSil
  7. mavianne sende maşşallah bitmeyen enerji varken ne yaşlanması..
    oda ne demen lazım
    ama eskiler herşeye rağmen güzel
    daha anlamlı daha kıymetli
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. oh ekim gelsin o da bitsin gene yaz gelsin:)

    YanıtlaSil
  9. Burda da bugün çok yağmur var hala yağıyor.Ay dur sen öyle hissedersen ben ne yapayım ;) öptümmm.

    YanıtlaSil
  10. Ankara'da yagmuru yasiyorum zannederdim ama sanirim yagmurun iyi cok iyi yagdigi bir yere geldim:)Gecen pantalonum sirilsiklam oldu paralelimdeki sokaga gecene kadar:)
    Ayrica kasetcalari bende biliyorum.Estf..Simdi kocadik mi hepimiz:)

    YanıtlaSil
  11. Ben de çok severim yağmuru ve Yeni türkü'nün o ve pek çok şarkısını.
    Evett zaman çok hızlı geçiyor maalesef....:(

    YanıtlaSil
  12. kasetler ne güzeldi. ileri geri sarmak için uğraşır dururduk.
    şimdi tık tık diğer şarkıya geçiliyor.

    Yeni türkü dinlemek istedi canım olmasa mektubun mesela :):) ya da destina...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ah Maviannecim, Yağmurun elleri ile nerelere götürdün beni :)

    YanıtlaSil