Sen mutluysan herkes mutlu,
Sen mutsuzsan herkes huzursuz!
Doğru değil mi?
Çevreni mutlu görmek istiyorsan öncelikle sen mutlu olmalısın,
Huzur vermelisin,
Enerji yaymalısın,
Gülmelisin,
Sevgi kelebeği olmalısın,
(fazla mı abarttım )
Yanii,
Sevgi kelebeği durumlarına çok sinirlenenler de olabilir bu arada,
Herşey güllük gülistanlık mı da, diyenleri duyuyor gibiyim :)
"Cennet de cehennem de bu dünyada"
Açıkçası bu söze çok inanıyorum,
Kendi cennetini yaratmak senin elinde,
Küçük sorunları kafaya takıp büyüttüğünde, uyuyamıyorsun
Eskiden yapılan haksızlıkları, kırgınlıkları tekrar düşündüğünde, kalbin sıkışıyor
Keşkelere boğulup kalırsan, bir el boğazını sıkıyor
Herşeyin üzerine bir set çektiğinde ise ne oluyor?
Hayata yeniden başlıyorsun,
Güzellikleri ayıklıyorsun anılarının içinden ve geleceği umutla bakıyorsun,
Kendini ve çevreni mutlu edecek şeylere kafa yoruyorsun,
Birini gülümsetebilmenin zevkine varıyorsun,
İnsanlara değer verdiğinde senin de değerinin arttığını görüyorsun,
Küçük sürprizlerle hayatı renklendirince,
MUTLU OLUYORSUN
mutlu ve eğlenceli bir haftasonu diliyorum
İmza: Cuma cuma sevgi kelebeğine dönüşmüş MAVİANNE

11 Yorumlar

  1. derin bir ahhh çekmek geldi içimden Mavi Anne... keşke hiçbişey takmasak kafamıza ne güzel olurdu...ama o söze kesinlikle katılıyorum - cennette cehennemde bu dünyada- ... sanada güzel mi güzel cumalar...

    YanıtlaSil
  2. pozitif olmanın sihrine ben de inanırım, pozitif oldukça insan pozitif düşündükçe, hep güzel şeyleri çekiyor üzerine...her zmana olamıyoruz tabi ama dediğin gibi cennette cehennem de bu dünyada

    YanıtlaSil
  3. Çoook haklısın canım ama işte her zaman beceremiyorum.Sevgi kelebeği halin hep sürsün :)öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. ben de sevgi kelebeği halinin her zaman sürmesini diliyorum maviannecim.çooook güzel yazmışsınız her zaman ki gibi.çoook iyi ve mutlu hafta sonları diliyorum.sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  5. bencede arkadasim pozitif olursan daima pozitif seyler cekersin kendine!

    YanıtlaSil
  6. sevgi pıtırcığı:)))pozitif enerjin herkese yayılıyor:))sayen de kocaman bir eksiyken kocaman bir artıya dönüştüm...

    YanıtlaSil
  7. :))))
    Ooook gibi fırlayalııım,kelebek gibi uçalııım:))
    Aklıma bir replik geldi eskilerden:)
    Mutlu olmak için mutlu etmek yetiyor bazen.
    Ve her şeye rağmen gülümseyebilmek...
    Mutlu hafta sonları diliyor sana ezgilikelebek:))

    YanıtlaSil
  8. Olumlu düşündükçe her şeyin olumlu olacağına ben de inanırım kanki... kelebek etkisi yani...

    Öptüm çok

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar da doğru söylediklerin.
    Seni ookudukça yüreğime huzur doluyor.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Canım tüm yazdıklarına katılıyorum.Hayat bir gündür o da bu gündür ,bu nedenle kötülüklere çok takılmamak gerekiyor.Kızımın sınavı bu sınav için iyi ama asıl önemli olanlar haziranda düşündüğün için teşekkürler.sevgiler

    YanıtlaSil
  11. EĞER POZİTİF OLMAYI BECEREBİLİYORSA İNSAN NİÇİN MUTSUZ OLSUN Kİ?SEVGİYLE...

    YanıtlaSil