Yağmurlu bir Ankara sabahına uyandım bugün,
Kapalı bir hava,
Pazartesi sabahı ile birleşince,
Yataktan çıkma gücünü zor buldum kendimde,
Yüzüme çarptığım soğuk suyun etkisi ile kendime geldim,
Uyandım!
Her gün olduğu gibi, Ahmet Can kalkmış mutfakta kahvaltısını yapmakta,
Fahir, top atsan uyanmaz bir şekilde yatağın derinliklerine gömmüş kafasını,
Mahocum gazetesini sabah haberleri eşliğinde okuyor...

Sabah erken kalkınca enerjim en üst seviyede olur benim,
Makyajımı yapıp, giyinir süslenirim,
O gün giydiğim kıyafete göre takı seçmem vaktimi alır,
Saçıma şekil vermek ise, başlı başına bir uğraş gerektirir :)))
Çalışan kadın olmak hem güzel, hem zor.....
Ne kadar yoğun olursam olayım,
Gün içerisindeki hoşluklar önemlidir benim için,
Bir dostla gülmek,
Ufak tefek jestler yapmak,
Hal hatır sormak iş stresini bir nebze alıyor....

Mesai bitiminde ise,
Akşam yemeğinde ne pişirsem derdine düşerim,
Veya düşmem :))
Kapıda karşılar çocuklar beni,
Annneeee ne yiyeceğiz????
Bu sorunun cevabı genelde; Bilmem, Bakalım dolaba, Ne yemek istersiniz? olur.....

16 Yorumlar

  1. Bence pazartesileri işe öğlen başlamalı katılan varsa parmak kaldırsın

    YanıtlaSil
  2. "Ay şekerim bugün çok şıksın"
    "ooo küpelerin de ne güzelmiş"
    "ayakkabıların çok yakışmış hayırlı olsun"..

    Napiim, yazını okuyunca içimden bunları söylemek geldi (eski günlerimizdeki gibi)..Seni göremesem de hissedebiliyorum çünkü:))

    YanıtlaSil
  3. Sabahları bende gülerek uyanırım. yeni günü mutlu karşılamak lazım.
    Selamlar

    YanıtlaSil
  4. Tam olarak kendimi buldum sizde...
    Çalışan kadının halini ancak çalışan anlar....
    Ama olsun çok güzel değilmi?Evde olsak hergün nereye süslenip gideceğiz nasıl bir amacımız olacak,yeterki can sağolsun....
    Sevgiler mavianne sen herşeyin üstesinden gelirsin...

    YanıtlaSil
  5. ay evet ya bizdede yemek yok bugün ne pişirsekki

    YanıtlaSil
  6. Bizde sabah kar öğlen güneş akşama yağmur gibi bir hava durumu mevcuttu :)çalışan kadın olmak ve çocuklu olmak biliyorum allah kolaylık versin,neyse ki ben atlattım o dönemi :)maviannecim çoook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. güne hep gülerek başlarım.günaydın derim ev ahalisine gülerek.somurtup uyanan varsa acil neşelensin diye:))

    YanıtlaSil
  8. ne insanın kendine böyle pozitiflikler katması bak o pozitiflikden bende aldım şimdi

    YanıtlaSil
  9. artık çalışmıyorum ama biz bunu her gün iki kez yaşıyoruz. Nazlı ve Gamse de:)))
    Ama akşam yemeği derdine düşmek hala ben de:)))

    Çook öptüm kankii

    YanıtlaSil
  10. AYŞENİMOOO16 Mart 2010 10:58

    Ben Ahmetcan'a hayran kaldım buradaki anlatımdan. Herkesten önce kalkıp kahvaltısını yapma becerisini gösterdiği için. Bravo ona Atom Karınca...
    Enerji dolu günler

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar sicak ve icten bir yazi olmus..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. biz çalışan bayanlar hep aynıyız anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  13. Ben sabahları çok suratsız olurum maalesef en sevmediğim özelliğimdir.Oysa ne güzel güne gülerek ve enerjik başlamak.

    YanıtlaSil
  14. Sen bizim evi yazmışsın sanki:)

    YanıtlaSil
  15. Pozitifliğin yansımış yazıya, Maviannem. Güzel bir hafta olsun

    YanıtlaSil
  16. ne güzel günmüş bu böyle :)
    her gün böyle pozitif olabiliyordan ne kadar güzel maşallah

    YanıtlaSil