Yoğun günler geçiriyorum,
Konya'ya günübirlik gidiş dönüş sonrasında,
Karstan Semoşum, Malatya'dan Heidim geldi,
Mutluyum, Mutlusun, Mutlu !!!!!
1 aydır yaptığımız planlar sonrasında büyük buluşma gerçekleşti,
Kız arkadaşların ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gördük,
Kız kardeşim olsaydı en az bu kadar severdim sanırım,
Benim için onlar kardeşten öte....Geceyi de birlikte geçirdik, sabahına eğitimimize katıldılar,
1-2 günlüğüne geldiler,
Yetmedi, doyamadık birbirimize,
Ne çok konuşacak mevzu birikmiş,
Akşam Aşk-ı Memnu'yu seyrettik birlikte,
Çok eğlendik tabi,
Söylene söylene izlememizi görmeliydiniz,
Eskileri konuştuk,
Yenileri paylaştık,
Özlem giderdik....
(giderebildik mi? bu kadar kısa sürede, hiç yoktan iyidir değil mi?)
Bu dondurmanın ağzımızda bıraktığı tad gibi,
Buluşmamızın da tadı damağımızda kaldı !!!

12 Yorumlar

  1. Arkadaş gibisi yok valla..eş, kardeş hepsinin yeri ayrı ama kız arkadaşın yeri başka...sabah serviste sizin enerjinizi herkes görmeliydi:)))

    YanıtlaSil
  2. NE GÜZEL BİR BULUŞMA BÖYLE..İMRENDİM...KIZ ARKADAŞ GİBİSİ YOK...PAYLAŞMAK DÜNYANIN EN GÜZEL ŞEYİ...HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN MAVİANNE...AYRICA RESİMLERDE ÇOK GÜZEL ÇIKMIŞSIN...SEVGİLER CANIM....

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel paylaştıkça çoğalmışsınız Maviannem

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflarda keyifli geçen zaman belli oluyor ama o son kare nasıl birşeydir :) yerim onu ben :))

    YanıtlaSil
  5. ohhh ne güzel ne kadar keyifli bir toplantı olmuş...sevdiklerin yanında bol bol özlem gidermişsiniz...

    YanıtlaSil
  6. Çiçek su ile insan sevdikleriyle beslenir değil mi?
    Selamlar

    YanıtlaSil
  7. kankii, git gel konya altı saat sözü bunun için söylenmiş demek ki...

    Kız arkadaşlar gibisi yoktur. Biz de yarın buluşuyoruz kız arakadaşlarla...

    Çook öptüm seni, iyi bir hafta sonu diliyorum...

    YanıtlaSil
  8. oohh negüzel canım dostlukların daim olsun.

    YanıtlaSil
  9. maşallah çok tatlı çıkmışsınız:)

    YanıtlaSil
  10. Fatmacım
    konyadaki ve bakanlıktaki eğitimler seni yormuştur
    ama değmiş:)
    fotoğraflarda çok güzel çıkmışsınız
    benim içi güzel dışı güzel arkadaşlarım

    YanıtlaSil
  11. Canım benim, ev sahipliğin ve arkadaşlığın için tekrar teşekkür ediyorum sana.
    Resimdeki dondurma gibi tadı damağımızda kaldı belki ama damağımızda bıraktığı lezzet çok keyifliydi ve tekrar bu lezzeti tatmak için beklemeye değer...
    Yeni eğitimlerde buluşmak dileğiyle, canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  12. Hani çok güzel bir rüya görürsün ya..Uyandığında bile hep o rüyanın etkisiyle mutlusundur..Ama kısa sürdüğü için keşke biraz daha uyusaydım ve o rüya devam etseydi dersin...İşte şimdi ben öyle hissediyorum canım..
    Çok güzeldi, herşey ve sen çok güzeldiniz..Ev sahipliğin mükemmeldi çook teşekkür ediyorum. Bizim için çok yoruldun hakkını helal et canım arkadaşım...
    Sen, Sema ve Ben inşallah en kısa zamanda bu kez Malatya'da buluşmak dileğiyle seni çoook öpüyorum...

    YanıtlaSil