Gece rüyamda,
Ayşe Arman ile birlikte orjinal bir kadınla röportaj yapıyoruz,
Arada fotoğraf çekiyorum,
Ayşe Arman'ın sorularına destek veriyorum,

Bu sabah,
Gazeteye açtım,
Ayşe Afrika'da başlığıyla onunla yapılmış bir röportajı okudum,
Biliyorsunuz artık,
Benim gönlümde yatan aslan röportajcı olmak,
Bir yıldır Ankara Hürriyet,
Benim gibi Sende Yolla'ya yazan gönüllü muhabirlerin haberlerini gazeteye basmıyor,
Gazetede yer vermiyor artık bizlere,
Gazeteye basılması müthiş heyecan veriyordu,
Aşkla haber ve ya röportaj yapacak konu arıyordum,
Sadece internet ortamında görmek yazılarını pek de zevk vermiyor,
Ama ben yılmadım,
İleride eminim bir dergi veya gazetede bu işi profesyonel yapacağım,
Bugün Ayşe Arman'ın yazısındaki gibi,
Başımıza gelen olayları biraz da biz çağırırız,
Sürekli onu düşünmek, amaçlamak, motive olmak, bu konuda emek vermek önemli,
Olumsuz düşünceleri beyinden atıp,
Sadece isteklerine ve başarıya odaklanmak,
Başarının önemli bir kısmını oluşturduğunu düşünüyorum...

16 Yorumlar

  1. Mavianne cim Allah gönlüne göre versin :) artık ilk röpörtajı benimle yaparsın :)

    YanıtlaSil
  2. bence de olumlu düşünmenin başarı üzerinde çok etkisi var..inşallah istediin her şey gerçekleşir..

    YanıtlaSil
  3. biliyorum ben eminim bir gün bir yerde yazacaksın bizde keyif ve gurula okuyacağız maviannem

    YanıtlaSil
  4. İnşallah istediğin gibi olur herşey!!!Yüreği güzel insan....

    YanıtlaSil
  5. bu fotograflari bildigim kadariyla nihat odabasi cekti - ve cok basarili buluyorum;)

    +ayse armana yazdin mi hic mavianne?
    denemekte fayda var ;)

    YanıtlaSil
  6. Mavianne bence sen de bu ışık ve azim var.Bir gün mutlaka olacaktır.Yeterki vazgeçme...Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. kanki, ben gönülden inanıyorum buna. Sen alt yapı da oluşturdun.Mükemmel CV ye sahipsin. En usta gazetecilerin ulaşamadığı isimlerle yaptın röportajlarını. Evren sana kesin bir sürpriz hazırlıyordur merak etme. Çook öptüm

    YanıtlaSil
  8. eh rüyasını görmüşün yakında sende emeline nail olacaksın,bence Ayşe Armana mail kendini tanıt rüyanı anlat sana cevap yazacağına inanıyorum,sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  9. Evet evet enerjini doğru kullanmak lazım ama
    şansın yeride oldukça büyük bence..
    Bende senin ileride bu işe daha sıkı sarılacağını düşünüyorum.
    Sektörün doğru konu, doğru konuk ve doğru soru ve cevaplara ihtiyacı var çünki.
    Sende yolla çok hoş bir projeydi doğrusu..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Bilmiyordum gönüllü muhabirlerin haberlerini basmadiklarini.Yazik olmus. Yada belkide senin baska bir yol araman icin vesile olmustur. Bilinmez ki.Yilma tabiiki aklina gelen her yolu dene.
    taten senin yoluna cikar ummadigin bir anda. Olmadi degil hani:)
    Mavisim sendeki isik yeter.
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  11. Canım seni tanıdığımdan beri paratoner gibi ünlüleri çekersin sen, hatta rüyalarında bile:)))Başrollerini ünlülerin paylaştığı çooook rüyanı dinlemişimdir.

    Ama ben eminim ki senin rüyan gerçek olacak ve birgün sen de başarılı bir gazeteci olacaksın. Başarıya odaklanmışsın bile...

    YanıtlaSil
  12. ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN O ZAMAN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  13. Ben sana diyorum Mavişim sen o işi bırak diye, senin o sakince insanı dinleyen halini özledim ben Ankara'ya bir dahaki gelişimde ben susucam sana fırsat bırakıcam söz mucx

    YanıtlaSil
  14. İnşallah Maviannecim, çok beğeniyoruz senin röportajlarını biliyorsun. ayrıca dünyamıza herşeyi bizim çağırdığımıza da çok inanıyoruz, hayal kuralım o zaman bol bol

    YanıtlaSil
  15. mb. sen mükemel bir insansın emellerine ulaşman mutluluk verecektir saygılarımla mehmet biçer.

    YanıtlaSil
  16. mehmet bey siz de öylesiniz
    sende yolladan sizi takip ediyorum ama yorumlarım size iletilemiyor
    eşinize ve size sevgi ve saygılarımı sunuyorum
    selamlar

    YanıtlaSil