Ahmet Can PSP istiyor ne zamandır,
Satış fiyatı 450-500 küsür arasında değişiyor,
Bir tanıdığımız ikinci el, temiz ve daha hesaplı alabileceğimizi söyledi,
En fazla 200 TL'ye,
Nereden nasıl alacağımı bilemiyorum,
Ankara'da nerede satılır acaba?
Ya da elinden çıkarmak isteyen var mı?
Sanırım erkek çocukları için 9-12 yaş arası kullanılan ve sonra kullanılmayan bir oyuncak,
O nedenle gidip de bir sürü para vermek de istemiyorum,
Bayrama kadar alabilirsem Ahmet Can'a sürpriz yapacağım,
Çok seviyor bilgisayar oyunlarını,
Okul açılmadan hevesini alsın istiyorum,
Sonra ders, okul, koşturma...

18 Yorumlar

  1. tatlım gittigidiyordan bak ankarada nerde vardır bilmiyorum. ama bende istiyorum. ps3 yani aslında uzun süre kullanabileceği birşey.... tabiiii yeni modelleri üretilmediği sürece :)
    umarım bulursun

    YanıtlaSil
  2. tarifin için teşekkür ederim. kremalı patatese bayılıyorum. öptüm alıştın mı? yeni yerine

    YanıtlaSil
  3. Bizde de ben düşünüyorum bu ara alsam mı diye ama sonra vazgeçiyorum. Pahalı bir oyuncak ama sadece çocuklar için değil büyükler içinde..

    Film, oyun, mp3 herşey yükleyebiliyorsun içine..

    YanıtlaSil
  4. vallahi benim eşim kendine almak istiyor maviannecim.. yaşı yok bu işlerin.. :)))

    YanıtlaSil
  5. Önce tatilden hoşgeldin desem iyi olur. Uzun süredir evde olmadığımdan ayağı yanık köpecik yavruları gibi gezinemedim ama tatil fotoğraflarına bayıldım; onlarla göz banyosu yaptırdımdı da kendime :P
    Bu dediğin şey nedir bilmiyorum, bilmediğim için Ankara'da nerde satılır onu hiç bilmiyorum ama umarım bayrama bile kalmadan bulup miniğini bayram sevincine boğarsın..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Satan yerleri bilmiyorum ama pspler gerçekten güzel ve kullanışlı ben bile istiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Annesi benim var bayandan temiz :) Ama kıyamıyorum satmaya aklımda olsun

    YanıtlaSil
  8. Valla kanki, özellikle seyehatlerde csm kurtaran. Ben yolculuklarda blogumu ondan takip ediyordum. Çünkü internete de bağlanabiliyorsun. Ahmet Can için ideal bir oyuncak olacaktır.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Uzunca bir süredir Lale abladan sizi de takip ediyorum.blogspottayım artık görüşmek dileğiyle..sevgiler

    YanıtlaSil
  10. selam canım bir ara o oyunlara bizde bakmıştık çok pahalı ama dışarda tanıdığın varsa daha ucuza getirtebiliyorsun .
    Fatmacığım benim belim çok ağrıyor görümcene sor bakalım bana önerebileceği dr varmı bayram sonrasına randevü alayım sanırım emar gerekiyor şimdilik iğnelerle geçiştirmeye çalışıyorum bugün şişe yaptılar ama faydasını görmedim yardımcı olrsan sevinirim
    hepinize selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. ÇOCUKLARI BU TEKNOLOJİK ALETLER HİÇ KESMİYOR. EKİM TAN DA KARNE HEDİYESİ BABASINA PSB ALDIRDI ANNESİNİN TÜM İTİRAZLARINA RAĞMEN, ŞİMDİ HİÇ YANINDAN AYIRMIYOR, 24 SAAT YANINDA.
    KIYAMET KOPMAYACAĞINI BİLSE ANNESİ EKİM TAN'IN PSB SİNİ ELDEN HEM DE ÖYLESİNE ÇIKARACAK...
    BAĞIMLILIK YAPIYOR ÇOCUKLARDA
    AMA YİNE DE ÇOK ŞİRİN BİR ALET...
    ALDIĞINIZDA HABER VERİRSENİZ EKİM KENDİNDEKİ OYUNLARI YÜKLER ÇOK HOŞ VE FARKLI OYUNLAR VAR...
    BİR DE SÜREKLİ ŞİFRE KIRMAK GEREKİYOR, O DA HER SEFERİNDE 30 YTL. AMA ÇOCUKLAR BİRAZ KAFAYI YORUNCA KENDİLERİ ÇÖZÜMÜNÜ BULUYOR, EKİM ŞU ANDA O İŞİ ÇÖZMÜŞ DURUMDA...
    BENCE İSTİYORSA YİNE DE ALIN, ÇÜNKÜ AHMET CAN'IN ÇOK SEVİNECEĞİNE VE PSB Yİ ÇOK SEVECEĞİNE EMİNİM...
    SEVGİLER...
    (EVET GERÇEKTEN ÇOK PAHALI VE EN FAZLA MİADI BİR YILDIR ONDAN SONRA YENİ BİR ŞEYLER İSTEMEYE BAŞLARLAR YİNE...)

    YanıtlaSil
  12. bizim yeğen de sürekli isteyip duruyor ama sallıyorum epeydir. hakkaten bulursanız öğrenirseni nerde satıldığını bana da haber verip bi tane de ben alayım

    YanıtlaSil
  13. evet bende var cok temiz cd leriyle beraber 5 adet cd var cok temiz fiyat 250 tl verririm gsm 05426933937 bana olaşabilirsiniz adım bülent

    YanıtlaSil
  14. biz 2009 da aldık teşekkürler yine de

    YanıtlaSil
  15. pspnin resmi varmı acaba ben belki alabilirimde bide fiyat gerçekten 250 mi aynı zamanda yanında neler veriyorsunuz

    YanıtlaSil
  16. pspnin resmi varmı acaba ben belki alabilirimde bide fiyat gerçekten 250 mi aynı zamanda yanında neler veriyorsunuz

    YanıtlaSil
  17. acaba pspnin yanında neler veriyorsunuz ben belki alabilirimde

    YanıtlaSil
  18. pspnin yanında neler veriyorsunuz
    ben alabilirimde...

    YanıtlaSil