Sabah kapının zili ile kalktım yataktan :)
Kargooo!!!!
Hüseyin dayı İstanbul'dan Fahir'in doğumgünü vesilesi ile tişört göndermiş çocuklara hediye,
Çok beğendiler hemen giyindiler,
İki gündür havuza gidiyoruz ,
Bugün kendimize ara verdik,
Evdeyiz,
Çocuklar birkaç dua ezberliyorlar tatilde,
Sonra internet, çizgi film, bilgisayar oyunu, kitap okuma (zorla da olsa)
Akşam serinliğinde parka çıkarız,
Ben de evi elden geçirsem diyorum,
Gözüm almıyor,
Annemler Ünye'deler 1 aydır,
Onların keyfi iyi ne zaman geliyorsunuz? diyorlar telefonda,
Ay sonu 1 haftalığına memleket yapacağız kısmetse çocuklarla,
Ama pazartesi iş başı :(

16 Yorumlar

  1. tatilde eve girişip yorma kendini,tatilin keyfini çıkar.biz geliriz yardıma hep beraber girişiriz dicem ama istanbul nere ankara nere:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Maviannem; ne kadar mahcubum; Fahir'in doğum gününü atladığım için çok utandım ama görsen halimi :( sanatçı kaprisli bir misafirim var :P
    Yorgunum ve çok sıcak.
    Oğlumuzun yaş günü kutlu olsun; hayatının her günü anlamlı ve özel geçsin.
    Öpüyorum bu sevimli çocuğu, kardeşi ve annesini

    YanıtlaSil
  3. Maviannecik,, bencede dinlen ev işleri çok sıkıcı oluyor bu sıcakta..keyifli günlerr sevgiyle

    YanıtlaSil
  4. OĞLANLARIN TİŞÖRTLERİ ÇOK GÜZEL, ÇOK DA YAKIŞMIŞ GÜLE GÜLE GİYSİNLER...
    BÖYLE BİR SÜRPRİZ KİMİ SEVİNDİRMEZ Kİ!
    ÇOCUKLAR ŞANSLILAR BÖYLE DÜŞÜNCELİ BİR DAYILARI OLDUĞU İÇİN...
    SAYILI GÜN ÇABUK GEÇİYOR DİMİ? TATİLİN DARISI BANA OLSUN, ÇOK BUNALDIM ARTIK, HER YER BATMAYA BAŞLADI SIKINTIDAN...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  5. cnm tatilde bari kafanı dinle.osver işi falan...ben de acıbadem dekı sports dayım.yani istanbulda:)

    YanıtlaSil
  6. Dayınız biliyormuş çocukların seveceği hediyeyi.
    Tatilin keyfini çıkarın doya doya

    YanıtlaSil
  7. Iyi gunlerde giysin yakisiklailar Maviannecim :)) Tatilin doya doya tadini cikartin :))

    YanıtlaSil
  8. güle güle giyinsinler.
    çok yakışmış.

    Hüseyin Dayı

    YanıtlaSil
  9. ne zamandır sizi ziyaret edememiştim... Oğlunuza nice yıllar, cicilerini güle güle giysinler:)
    sevgilerimle,
    karmançormancı
    http://guzela.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  10. Güle güle giyinsinler.Çok güzelmiş.
    Memleket havası iyi gelir eminim.Öptük sizi.

    YanıtlaSil
  11. İyi günlerde sağlıkla mutlulukla kullansınlar inşalah...
    Ve bence iş miş yapmayın,tatili son saniyesine kadar kullanın:)

    YanıtlaSil
  12. tatlım ohhh ne güzel tatilin tadını çıkartın. sana bir şey sorucam bizim arıtma ile ilgili bilgi almamız gerekiyor yardımcı olabilirmisin.çok sağol

    YanıtlaSil
  13. Tişörtleride çok güzelmiş güle güle giyinsinler..Mavianneciğim tatilin tadını çıkart ohh ne güzel..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Fahirciğimizin, doğum günü kutlu olsun. Yeni yaşında sağlık diliyorum...
    Ben tatile çıktım..
    Şu an Antalyadayız, sonra Mersin ve evimize dönüş..Fakat yetmeyeceğe benziyor:)
    hediyeleri çok yakışmış.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Maviannem; sınav sonuçları açıklanmış.Bekleyiş bitti :) Gözünüz aydın.İyi haberlerinizi bekliyorum.Öptüm.

    YanıtlaSil
  16. Tatilin bitmesine uzuldum Maviannem, ama bomba gibi donmussundur eminim :)) Bu arada kocaman olmus bu yakisiklilar :))

    YanıtlaSil