http://www.zamazing.org/imaj/papa/sega-ifish.jpg
Sezen Aksu'nun "Yürüyorum Düş Bahçelerinde" defalarca dinliyorum hiç sıkılmadım,
Kulağımda Sezen olunca işlerimi daha zevkle yapıyorum,
Müzik motive ediyor insanı,
Müziksiz bir hayat düşünemiyorum,
Muhakkak bir ezgi olacak çevremde,
Dinlediğimde anıları hatırlatan,
Veya yeni bir heyecan yaratan,
Gençliğimin yazları Sezen Aksu'nun kaset!! leri ile renklenirdi,
Her yaz muhakkak yeni bir kaset çıkar ve plajlarda o çalardı,
O nedenle her yazın Sezen parçası farklıdır benim için,
Farklı hatıralar ve farklı şarkılar,
Mazhar Fuat Özkan, Yeni Türkü,
Bu kadar çok değildi türkçe pop söyleyenler,
Genelde yabancı kaset dinlerdik...
http://www.pozitifgazete.com/wp-content/uploads/2009/02/ds104mf2.jpg
Bir sanatçının konserinde dinlemek sevdiğin müzikleri hele harika bir duygudur,
Sanatçı ile birlikte şarkıları söylemek ve sesin kısık konseri terketmek,
Aklın ve gönlün konser alanında kalır ,
Bedenin uçar havalarda...
[aintabarsiv_turk_kahve[1].jpg]
Türk kahvesi eşliğinde herşeyin lezzeti de bir başka değil mi?
Her gün bir fincan kahve içme zevkini bana yaşatan Zeynep, Hümeyra, Buğçe, Elif ve Özge'ye teşekkürlerimi sunuyorum.
Kızlar iyiki varsınız....

10 Yorumlar

  1. Kesinlikle Maviannem Turk kahvesi olsun da :)) Sezeni severim bende, az mi dinledik zamaninda :))

    YanıtlaSil
  2. aynı dönemin çocukları olunca her halde birbirimizin duygularını daha iyi anlıyoruz.bu gün biz de balımla çok hoş sohbetler ettik.Türk kahvesine ben de bayılırım tabiki kahve bahane sohbet şahane. sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Sezen hayranıyım bende. Çocukluğum, gençliğim hep onu dinleyerek geçti. Hala deli gibi bekliyorum yeni şarkılarını, bugünnlerde ise bende son albumune takmış durumdayım. Türk kahvesine gelince, beni de işyerindeki arkadaşlarım alıştırdı. Çok da memnunum bu durumdan :))

    YanıtlaSil
  4. Her sabah kahvaltıdan sonra,yada akşam yemeğinin peşine çok keyifli olur bir fincan kahve benim için; birdee yeni türküüü çok severim onları.. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ben sezen şarkılarını hep arabadamı dinlemişim nedir :)) ne zaman sezen desem gözümün önünde arabanın içinde bangır bangır sezen dinleyen ben geliyor :))

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Mavianne,
    Blogunuzu takip ediyorum zevkle. Sevgili Kitapkuduna yorum yazarken gözüme çarptı, kitap önerileri istemişsiniz. Kitap Kurdu'nun okuduklarına ilaveten benim sayfama da göz atarsanız bir fikir edinebilirsiniz. sevgiler yolluyorum.
    Nurşen

    YanıtlaSil
  7. kahve,lokum işte mükemmel uyum diye buna derim:)

    YanıtlaSil
  8. hayatın zevkleri müzük ve kahve . Hele bir de dostlarla olursa.

    YanıtlaSil
  9. mavisim,burada pcyi 3kisi kullaniyoruz ve ben laptopa da bu klavyeye de gicigim ancak okuyorum ve yorum yazmaya vaktim olmuyor.heran da nette olamiyorum .teyzesi biz de ertusla hergun bahcemizdeki yuzme havuzundayiz ,su kusu mubarek cikarken kiyamet kopuyor.Oglunun yeni yasini kutluyor iyi dilekler yolluyorum
    bir fincan kahve de bana lutfen

    YanıtlaSil
  10. Sezen'in yapıtğı müziğe hayranım, başka kimsenin bestelerinde olmayan apayrı bi tat taşıyor yaptığı besteler. Dost meclisindeki sohbet ise eşsiz bir lezzet.

    YanıtlaSil