Geçende blogların birinde Alaçatı ve bir otel anlatılıyordu,
Malesef ben unuttum kimin sayfasında okuduğumu,
Bilenlerin bana yazmalarını rica ediyorum,
Ya da daha önce gidip de çok beğendiğiniz bir yer var mı?
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFgoy948K3-m6wkAU7et2MgSJx-ZQAcfMCJWnDKBbLw8atnlKVWsM3jLmVrfc49BjLFj4pNMLM7p_K5tM7tAX84JyXb8cSWV-csTJg2L6NSXZ1lWAWtHRxA2A_ZsfDqWbJsYdG4Y-Bv84/s400/DSC00800.JPG
Her tatil öncesi benim karnıma ağrı girer,
Gerçi Ağustosta gidecek görünüyoruz tatile ancak ama,
Ben çocuklarla 1 hafta Ünye yaparım,
Her yaz muhakkak bir hafta Gümüldür yaparız,
Orada kayınvalidemlerin yazlığına gideriz,
Sonra da bir otele dinlenmeye ve eğlenmeye atarız kendimizi :))
Babamız sadece 15 gün izin alabiliyor,
Bakalım temmuzu çocuklar nasıl atlatacak,
Onlara da bir program yapmalı....
http://barisakkiris.blogs.com/barisnerede/images/p1060705.jpg
Bir arkadaşımın önerisi ile, bir yıl Turunç'a gittik,
Küçük bir otelde kaldık ve çok memnun ayrıldık oradan,
Her yıl farklı bir yere gitmek hoşuma gidiyor,
Yeni yerler görmek beni neşelendiriyor,
Bu yıl Allah Kerim hiç bir düşünce yok şu anda aklımda,
Önerilere açığım :)))

7 Yorumlar

  1. Kankiii Alaçatıda kırevi diye bir yer var, bilmiyorum orasınımı soruyorsun. Tatil için en sevdiğim yerlerden biri Bodrum- Turgut Reis. Orada ikamet edip , tüm koylara 15-20 dk da ulaşabiliyorsun. Eğer yer bulabilirseniz devre mülkleri de çok güzel. Gümüşlük harika , hem tavşan adasınada geçersiniz yürüyerek. Kaş derdim ama çok sıcak oluyor. Geceleri hiç klimayı kapatmıyorum orada, yoksa uyumak imkansız.Hah bir de Ören var. Ağustos böcekleri ve tarihi eser olan çınar ağaçlarıyla ünlü. Tek dez avantajı senede bir kaç gün olan soğuk su akıntısı, eğer rastlarsan tatil mahv olabiliyor. O yüzden tavsiye etmeye korkuyorum. Biz soğuk su akıntısı olduğu günlerde Cunda ya kaçıyorduk. E yeret mi bu kadar öneri. Biz bu sene ancak Ordu yapabileceğiz. Başka vaktimiz yok. Çünkü Gamse'nin iş hazırlıkları var. En önemlisi o şu anda bizim için. Çok öptüm seni

    YanıtlaSil
  2. Haydi Gökçeada'ya..Çok beğeneciğinizden eminim.1Temmuz-1Eyül arası oradayım,seve seve rehberlik ederim :) Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  3. ablacığım,

    ben de bodrum'u öneriyorum.
    şehir merkezine yakın olması ve güzel bir sahili olması sebebiyle bitez'i tavsiye edebilirim.

    Huseyin

    YanıtlaSil
  4. Maviannecim valla ülkemizin her köşesi cennet..Ben bu yaz Bodrum'a gidiyorum öyle denk geldi ama Alaçatı'yı çok görmek istiyorum.Datça'ya gittim özellikle eski Datça harika ama denizi çok soğuk,Kaş da çok güzel.Sana da iyi tatiller canım :)
    asis

    YanıtlaSil
  5. Valla şeker Kıbrıs'ı yazdım butik otel deniz süper ucuz da tavsiye ederim. Arkadaşının temasına gelince de; seve seve yaparım temasını canım benim. Ancak tema talebi yazısına http://lunaparktayasamak.blogspot.com/'ın sahibi yorum yazsın ki kaçırmayalım sıra ona gelince haber veririm ben canım. Sen ilet emi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Bodrum tabii ki,böylece görüşmüş oluruz:))))
    Belgin Güven

    YanıtlaSil
  7. ben bir ara yazmıştım tatil önerileri diye bakk istersen çok güzel yerler var. koşturmaca ne zaman bitecek hiç bilmiyorum. ama çok zormuş acayip yorgunum. uyumak istiyorum sadece... öptüm

    YanıtlaSil