Kenan Doğulu ilk televizyona çıktığında arkadan at kuyruğu yaptığı uzun saçları vardı,
Mehmet Ali Erbil ve Çiğdem Tunç piyano başında bir program yapıyorlardı,
Orada şarkılarını ilk kez dinlemiş ve sevmiştim,
Aradan uzun yıllar geçti ve O pop star oldu,
Hala severim müziğini...
Movie Max'te pazartesi gecesi "Aşkın Peşinde"filmini izledim,
Penélope Cruz yine çok güzeldi filmde,
Yaşılık ve gençlik,
Yaşam ve ölüm,
Hastalık ve sağlık,
Bunları düşündürdü film bana,
Ayrıca, elimizdekilerin kıymetini zamanında bilmemizin önemini...

9 Yorumlar

  1. Bende gördüm moviemaxte, ama başlayalı 40 dk olmuştu bende sevmiyorum yarıdan izlemeyi :( Neyse artık 50 kere verirler zaten, beğendiysen kesin izlicem :)

    YanıtlaSil
  2. kankiii kışın baktım diziden başka bişe izlemiyos, kızlarda hiç tv takılmıyo , ekonomik pakete döndük. Film de güzelmiş bak kaçırdım. Öptüm seni

    YanıtlaSil
  3. Film güzelmis izlemedim sanirim hatirlamiyorum. Bende firsat olunca izlerim öneri icin tesekkürler, konusu güzelmis. Böyle seyleri hatirlamak gerekiyor bazen, insaniz ve herseyin degerini kolayca unutuyoruz iste.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ben de aynı gece izledim filmi ve çok begendim..kenan doğuluyu ben de hep severim merak ediyorum son sarkılarını

    YanıtlaSil
  5. Bulursam yakalayayım bende canım. Bu arada yeni geldim mailelre bakıyorum headerı sadece mavi yaz diyorsun değil mi ? Ben sana yapar atarım sen yerşelimden yolladığım headerı yüklersin ok.Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba arkadaşım iyi hafta sonları dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Dün oturdum çok uykum olmasına rağmen Beyazda izlemek için Kenan Doğuluyu ama ilk reklamda uyuyup kalmışım
    birde sabah geç kaldım işten gelirgelmez kestirdim şimdi uykum yok oturacağım heralde bu gece
    Severim Doğulu kardeşleri

    Filmi izlemedim, ama internette bulursam izleyeceğim
    Sevgiler
    İyi tatiller canım

    YanıtlaSil
  8. canım maviannemm tavsiyeleriniz için çok teşekkürler.ben de severim çok Kenan Doğulu'yu ve kardeşlerini:D harikaa bir albüm.filmi de çok merak ettim.en kısa zamnda izlemk isterim:D

    YanıtlaSil
  9. Nerlerdesin MAVİANNE'm,
    İyi misiniz, sınav nasıl geçti?
    Her şey gönlünce olsun..

    YanıtlaSil