http://www.ohiyesa.com/urun_resim/9789759918729.jpg

Hayatın sürprizlerine hazır mıyız ?
Sürpriz mi acaba yaşadıklarımız?
Yoksa Yaradanın bizim için uygun gördüğü gelecek mi?
Hayatı ne kadar yönlendirebiliyoruz?
Önümüze çıkan fırsatlar, sürprizler,
Ve ya olumsuz bir takım olaylar,
Bunların hepsi bizim için,
Bugün bir sürpriz yaşadım ben,
Nazan'ın yolladığı mektup zarfından çıkan Çırak kitabı ile ,
Kevın'ın hayat hikayesini okudum,
Var mısın Yok musun da gördüm onu,
Sırayla gerçekleşen tesadüfler zinciri ile de bugün telefonda konuştum onunla,
Röportaj talebimi de kabul etti, tüm alçakgönüllülüğü ile,
Bu orjinal tesadüfleri ve röportajımı yakında okuyacaksınız :))
Mutluyum!!!!

9 Yorumlar

  1. Röportajı bekliyoruz merakla
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sana inanamıyorum. Her gün bir kez daha şaşırıp kalıyorum karşında, hayatını, kaderini parmağının ucunda oynatışını izliyorum gururla.

    TEBRİKLER EDİYORUM TÜM YÜREĞİMLE.
    Sabırsızlıkla...

    YanıtlaSil
  3. Güzel sürprizleriniz daim olsun

    YanıtlaSil
  4. valla kanki ben sana diyorum bu yaptığın rökportajları bir arada topla sonra. Çook öptüm bi de koccamannnn brawo dedim

    YanıtlaSil
  5. Valla tebrikler maviannecim,röportaji bekliyorum.Her seyin bir sebebi vardir hayatta bunu degerlendirebilmektir önemli olan.Sevgiler canim
    asis

    YanıtlaSil
  6. bekliyoruz röportajını, Kevin kim bilemedim ya,cahilliğime ver maviannecim. senin güzel röportajlarından birine aday olduğuna göre önemli birisidir.

    YanıtlaSil
  7. walla süpersin Maviaane ne diyeyim.Merakla bekliyorum röportajını:))

    YanıtlaSil
  8. İkinci meslek konusunda ısrarımda ısrarcıyım. Azimini hayranlıkla (şimdilik)uzaktanda olsa izliyorum.

    Sevgiler

    Feliz

    YanıtlaSil
  9. Hayatta bazı şeyler bizim irademiz dışında gelişiyor ama birçoğu bizim elimizde olan şeyler. Fakat hayat içinde hata yapmamak mümkün değil ki. Kaderi yönlendirebilmewk sözkonusu ama birazda şans lazım galiba. Sevgiler, saygılar..

    YanıtlaSil