Dün akşam ODTÜ'deydim,
10. sanat festivali kapsamında "Son Star" adlı müzikli oyunu izlemek için gittim,
Arkadaşım tiyatro sahnesi tozu yuttu bu oyunla,
Ben de onu bu ilk gecesinde yalnız bırakmadım,
Yönetmeni ile de bir röportaj yaptım,
Yani gazeteci kimliğimle oradaydım,
Röportajı bilahare yayınlayacağım,
Fotoğrafları ile birlikte,
Genç olmak, öğrenci olmak, aşık olmak, kendinden geçmek bu baharda,
Hepsini gördüm bu kısa zamanda,
Daha doğrusu içimde hissettim,
Havada aşk kokusu vardı :))
Eee tabi öpüşen gençleri görünce başka ne düşünebilir insan !!
Birbirlerinin dizlerinde yatan, saçlarını okşayan,
En kısa zamanda yakınınızdaki bir üniversiteye uğrayın,
Bahçeye yayılan gençleri izleyip, içiniz coşsun, enerji ve neşe dolun !!!!

7 Yorumlar

  1. BAŞIMIZDA KAVAK YELELRİ ESİYORMUŞ ESSİN...AMAN SEN DE KEYFİMİZ YERİNDE:))))

    ÖPÜŞEN ÇİFTE BAYILDIM;GENÇLİK BAŞIMDA DUMAN İLK AŞKIM İLK HEYECAN....

    SİZİN DE MEVSİMİZNİZ HEP BAHAR OLSUN;MAVİANNE:))

    YanıtlaSil
  2. ah kanki yav, gençlik gibisi var mı, bahar bile bir başka güzel baksana. Çook öptüm

    YanıtlaSil
  3. valla gelsn artık bahar
    netekim kumrulara döndük

    YanıtlaSil
  4. Oglunun dis telleri,okunup biten kitaplar,gidilen universite muzikalleri,verilen davetler,berber toplanilip yenilen yemekler...iste hepsi birarada yalnizca seni anlatiyor.bende senin gibi bu kadar aktif olmayi ne cok isterdim,sana kocaman bir masallah diyorum,o kadar....

    YanıtlaSil
  5. süpersin ya umarım hepp mutlu olursun.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalarrr,
    elbette her üniversite bu kadar çağdaş değil.Ancak gençliğin tatlı rüzgarını her şekilde veriyorlar adama..Bana ne çok yaradığını kelimelerle anlatmam imkansız..
    çimler üzerinde vakit geçirecek bir partnerim yok ama:)))
    onları izleyerek coşacak yüreğim var benim de:))Şenlik kapsamında idil biret ve sunay akında var.
    Tarihler nedeniyle ben gidemiyorum umarım gidersin..Sunay akın çayyoluna geldiği güne bilet aldım ikinci kez izleyeceğim:))Arkadaşını ve senin röportajını kutluyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. aaah 18 imize geri donsek bir daha okusak universite, ama bu sefer daha biliçli daha cok tadini cikararak okusak, çok özlemiş olduğumu farkettim şimdi o yılları

    YanıtlaSil