Ayşe Arman'dan sonra Ordinaryüs Profesör Oktay Tabasaran ile konuşmak ve fotoğraf çektirmek şerefine eriştim,
Ayrıca eşi ve kızı ile de tanıştım,
Onu gören ve tanıyanlar Su Forumu için teşekkür ettiler,
Başarılı bir şekilde bu organizasyonu gerçekleştirdi kendisi,
Sizlere Ayşe Arman'ın sözleri ile tanıtayım onu,
5.Dünya Su Forumunun genel sekreteri, yani herşeyi, düzenleyicisi, kalbi, beyni...
Oldukça alçakgönüllü bir hoca olması beni çok etkiledi,
Şimdilerde böyle insanları bulmak zor,
Hemen beni eşi ve kızı ile tanıştırdı,
Hatta eşi bizi fotoğrafladı,
Ve çok samimi bir şekilde yaptılar bunu,
Bu tür insanların olduğunu görmek gerçekten de harika...
Küçücük bir makam verildiğinde veya biraz para kazandığında burnu kalkan, kendini birşey sanan insanlara örnek olur umarım bu vakur insanlar...

9 Yorumlar

  1. son sözlerine yürekten katılıyorum
    maalesef herkez kendini kraldan çok kral sanıyor...........

    YanıtlaSil
  2. harika insanlar ile tanismak ne güzel ne mutlu,sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Mavianne,her postunuza yorum yazamıyorum ama emin olun okuyorum...Sayenizde canlı yayın izler gibi hatta orada forumdaymışım gibi hisseder oldum:))Çok teşekkürler bu paylaşımlar için...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. mavianne Ayse Armanın roportajını da okumuştum...boyle bir insanla tanıştığın için ne mutlu sana..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Paylaşımların gerçekten çok hoş.Bulunduğun ortamı, tanıştığın farklı kültürden insanları bizimle paylaşman çok güzel.Alçakgönüllü insanlar herzaman kazananlardır.

    YanıtlaSil
  6. Dolu başak eğik durur...
    insanlar doldukça büyüyor,ama haybeden elde edilen mevki-makam
    ne yazık ki çok çabuk belli oluyor...Bir kaç yazını resimlerle beraber ancak şimdi görebildim...
    Sende bizlerin gururu oluyorsun..
    Başarılarını daha uzun yıllar izlemek istiyorum...Kocaman sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. Harikasin Maviannem, iyiki boyle insanlar var :)

    YanıtlaSil
  8. Maviannecim bu çok önemli forumu bizimle paylaştığın için sana çok teşekkür ederiz.Eminim katılanlar için de çok eğlenceli ve bilgilendirici olmuştur.sayın Oktay Tabasaran'ı bize bu vesileyle tanıttığınız için teşekkürler.harika fotolar.sözünüze de yürekten katılıorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  9. herkese merhaba.
    5. dünya su forumunda, vip bölümünde görevliydim, ve dolayısıyla Oktay TABASARAN'la tanışma fırsatı yakalayan şanslı insanlardan biriyim.
    Oktay Hocam, kelimelere sığdırabilecek bir karakter değil, emin olun çok daha ötesi! bu kadar mükemmel, bu kadar güleryüzlü, bu kadar içten, bu kadar alçakgönüllü, bu kadar anlayışlı, saygılı, hoşgörülü.. ve dahası...
    onca yoğunluğun içinde, muhakkak selam verip, halimizi hatrımızı sorar hatta " çocuklarım yormuyoruz inşallah sizi! bizden yana, benden yana bir şikayetiniz yoktur inşallah" diyebilecek kadar mütevazi bir insan.. kesinlikle önünde saygıyla eğilmeyi hak ediyor!
    Oktay Hocamı tanıma fırsatım olduğu, onunla aynı ortamda bulunma, onunla birlikte çalışabilme olanağım olduğu için çok şanslı sayıyorum kendimi. ve umarım, Hocamı bir gün yine görürüm..

    YanıtlaSil