2 yıl önce çocukların sınıfında çekmiştim bu fotoğrafı,
Bizim abi kardeş panoların önünde duran ikili,
Şimdi karnenin de çok esprisi kalmadı e-okul'dan görebiliyoruz,
TC Kimlik numarasını yazınca,
Yine de karneyle eve gelen çocukların yüzündeki gururu ve mutluluğu görmek harika,
Tabii, başarılı bir karne getiren çocuklar için geçerli bu durum,
Tüm dönem çalışıp da onun meyvasını almak güzel gerçekten de,
Onlara mükafat olarak, bir şeyler yapmak gerek şimdi,
Listeme; sinemaya, tiyatroya, müzeye ve konsere gitmeyi ekledim,
Farklı yerler farklı faaliyetler yapmalı çocuklar,
AVM gezmeyi bırakmalı artık anne babalar,
Müzeye götürmeli, tiyatro izlettirmeli çocuklarına değil mi?
Bu sömestr tatilinde umarım bu dediklerimi yaparım,
Çocukları sadece okul bilgileri ile değil,
Kültürel ve sanatsal açıdan da beslemeliyiz ki,
İleride dört dörtlük gençler olsunlar,
Eğlenmek ve dinlenmek de onların hakları,
Hiçbir şey yapmadan durma şansı da verelim onlara...
ÇOCUKLAR İYİ TATİLLER

12 Yorumlar

  1. Oğluşları şimdiden kutluyorum. Eminim iyi karneler getirirler. İyi tatiller bol bol dinlensinler.Biraz da biz dinlenelim.Sabah telaşı biraz azalır umarım.

    Filiz

    YanıtlaSil
  2. Yinede ele alıp bakmak başka oluyor:))Efe henüz gelmedi.
    Tatil programı kesinlikle olmalı
    AVM hastalığından çıkmalı, Onlara
    verilebilecek o kadar güzellik varken vermeli ,ayrıca çok az kaldı kendi başlarına veya arkadaşlarıyla olmayı tercih edecek günlere..Kocaman sevgiler
    ...
    Eşim şimdilik iyi yarın bu konu ile ilgili yazarım sanırım:))
    Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Gözleri aydın...
    tatilleri güzel geçsin çocukların,
    sağlıklı ve mutlu günleri olsun...

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun karneleri maşaallah
    iyi tatili hak etti benim yiyenlerim bol aktiviteli tatil geçirirler inşaallah
    sevgiyle hepinizi öpüyorum,Emine ablaya selamlar.

    YanıtlaSil
  5. Kutluyoruz karne alan beyleri. AVM gezmelerini sevmiyorum aynı şekilde. Müze ve sinema programımız var tatil için, inşallah aksilik olmaz. Sevgiler. İyi Tatiller

    YanıtlaSil
  6. Ben de oğullarınıza güzel bir sömestre tatili diliyorum.Ailecek tadını çıkarın,eminim hepimize çok iyi gelecek.sevgieler

    YanıtlaSil
  7. Maviannem tebriklerrr :)) Ne guzel soylemissin, cocoukalr tiyatriya, muzeye gotrulumli bu firsatlar iyi degerlendirilmeli :)) Kocaman opucukler, mutlu bir hafta seninle olsun canim Maviannem :))

    YanıtlaSil
  8. Sen harika bir annesin Mavianne, kesinlikle böyle bir annenin evlatlarıda ilerde vatana ailesine hayırlı, başarılı evlatlar olacaklardır.Oğluşları kutluyor, hepinize sevgilerimi bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  9. tebrik etti Lale teyzeleri onları. Bşarılarının hep artarak devamını diliyorum. Ne güzel insanın çocuklarının ona gurur vermesi kanki, dilerim hayatın boyunca hep gurur duy çocuklarınla.Ay ne güzel bi şeydi o karne heyecanları. Öptüm seni çok çok

    YanıtlaSil
  10. Görünce birden kendi karne günlerim geldi aklıma, harika idi :)
    sizin blogunuzu izlemek istiyorum, ama bulamadım gerekli ikonu mavianne.. evet henüz yeniyim :)

    YanıtlaSil
  11. Mavianne tebriklerrr oğluşlarına,daha nice güzel başarılara diyorum..karne heyecanını ben unutmuşum artık ;)ama güzel tatlı bir heyecan şimdi onları ödüllendirme zamanı evet biraz keyif yapsınlar hakettiler dimi ;) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Mavianne iki oğlunun da başarılarının devamını dilerim.. Böyle ilgili bir anneyle başarısız olmaları imkansız zaten...
    Sevgiler....

    YanıtlaSil