Bizim ofisin kızları geçen ay yılbaşı çekilişi yaptık,
Herkes birbirine hediye alacak,
Kimse birbirine kimin çıktığını söylemiyecek ve sürpriz olacak diye de karar aldık,
Tabii, bunun geyiğini tam 1 ay boyunca yaptık,
Ne çok güldük, tahminler yaptık,
Aramızda ağzından kaçıranlar oldu :)
Pazartesi öğlen birlikte yemeğe gideceğiz ve hediyelerimizi birbirimize vereceğiz,
2009'a eğlenceli bir şekilde ve hediyeleşerek girmenin neşesini yaşıyacağız,
Kare kare fotoğraflar çekeceğim tabi,
Yarın öğleden sonra bu yazıda,
Alınan hediyeler ve kim kime çıkmışı bulacaksınz!
Ben önden bir giriş yapayım dedim,....
Dışarıda ince ince bir kar yağıyor,
Kuşlar yazık yiyecek arıyor,
Ahmet Can onlara ekmek kırıntıları attı,
Nasıl sevindiler, hemen toplandılar...
Fahir ve Ahmet Can ile dün akşam arkadaşlarına hediye aldık,
Her yerde çeşit çeşit mumlar,
İnsanı cezbediyor,
Hediyeleşmek ne kadar güzel bir adet değil mi?

6 Yorumlar

  1. bizde kendi aramızda çekiliş yaptık ama ben mecburen öğrendim.Eşime çıkmıştım çünkü.İnsanın kendi hediyesini paketlemesi ne kadar garip..:)

    YanıtlaSil
  2. KANKİ HEDİYE ALMAKTA VERMEKTE SÜPER BİR ŞEY. HELE DE SEVDİKLERİNE. bAKALIM SANA NE ALINMIŞ HİHİİİ. ÖPTÜM SENİ ÇOK ÇOK

    YanıtlaSil
  3. Belki de yilbasinin en sevdigim yani hediyelesmedir.Seviyorum gercekten de!

    YanıtlaSil
  4. Evet kesinlikle hediyelesmek cok güzel, insanlarin arasindaki baglari daha bir kuvvetlendiriyor sanki, sevginin güzel bir göstergesi.
    Güzel bir hediyelesme yapmissiniz ne güzel. Bende bir Forumda yapmistim, görmedigim bilmedigim insanlarla hemde :D Yani insan yabanci birine ne alinir bundada zorlaniyor hem :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hediyeleşmek kadar guzel bir şey yok heralde, merak ettik senin hediyeni mavi annecim...cok bekletme bizi:)

    YanıtlaSil
  6. Bence de çok keyifli bir düşünce.
    hediye almak ve vermek yaşam belirtisi dimi.
    Bakalım sizin hediyeleşmenizden neler çıkacak...Fotoğrafları sabırsızlıkla bekleyeceğim...
    sevgiler

    YanıtlaSil