İnsanoğlu ne garip bir varlık !!!
Günü gününe uymuyor,
Bugün içimde bir neşe var,
Yılbaşı yaklaşıyor, onun neşesi mi desem,
Cuma günü onun heyecanı mı desem,
Semacığım Karstan geliyor, onun mutluluğu mu desem,
Neyse, fazla kurcalamayayım,
İYİYİM BUGÜN,
http://www.kaliteliresimler.com/data/media/1522/sirinler_3.jpg
Dünkü yazının ardından iyi geldi,
Fiziksel hastalıkların da %80'inin psikolojik olduğunu düşünüyorum,
Kafan rahatsa, için huzurluysa, senden mutlu insan yok bu dünyada,
Allah hepimize sağlık ve huzur versin....

7 Yorumlar

  1. Amin Maviannem, insallah :)) Cok dogru soylemissin, dogru soze nedir, huzur olsun gerisi onemli degil :)

    YanıtlaSil
  2. hah işte kanki yaaa bu dur işte. Yeni yıl umutlarla gelsin. Öptüm seni

    YanıtlaSil
  3. Ben bir önceki yazıya yorum yazarken bu güzel yazıyı yazıyormuşsun sen:)))
    Ben demiştim Mavişanne şeytana papuç bırakmaz...
    Harikasın, o nedenle hep kıskanılacaksın.
    kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hep böyle umutlşu ve mutlu ollll :) Bende şu an aynı hislerdeyim seninle, ne güzel dimi ama :)

    YanıtlaSil
  5. Amiiinnn mavianne'cim, hep mutlu ol. Sevgiler ve öpücükler.

    YanıtlaSil
  6. Daha daha daha iyi gunlere ve sevinclere insallah :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel.. yazın bana da iyi geldi..
    Hep iyi ve mutlu ol sevgili arkadaşım :))

    YanıtlaSil