Kardeş Hüseyin Nişanlısı Evren ile Ankara'ya geldiler,
Biz çok sevindik tabii,
Birkaç hafta sonra düğün için biz İstanbul'a gideceğiz,
Ben de özenip bezenip kahvaltı hazırladım onlara ve annemlere
Ankara'da bu bayram hava bayağı soğudu,
Akşam ilk kez kombiyi yaktık,
Gündüz güneşli oluyor ama, akşam Ankara'nın soğuğu iyice üşütüyor insanı,
Bayram gezmelerine başladık tabii,
Teyze, dayı, el öpmeler, tatlı, börek, çikolata,
Klasik bayram gezmelerine gidildi,
Komşular bu bayram şehir dışındalar sanırım,
Ses seda yok apartmanda,
Çocuklar playstation'dalar ben de bir kaçamak PC'ye oturdum,
Bu bayram tv de furbol sahası görmekten sıkıldım,
Sürekli bir maç hali var evde :)
Benden haberler bu kadar kaçıyorum şimdi,
Görüşmek üzere....

6 Yorumlar

  1. Süper bir bayram sofrasi olmus, eline saglik Mavianne.
    :( ne güzel özeniyor insan kalabaliktada iyi istahli olur.

    YanıtlaSil
  2. kanki yav , o ne masa öle, kuş sütü eksik, kardeş Hüseyin ile ben tanışmıştım dimiii. Ailenle daha nice güzel mutlu sağlıklı bayramlara

    YanıtlaSil
  3. herşey enfes görünüyor ellerine sağlık.:))

    biolog77

    YanıtlaSil
  4. enfes bir masa olmuş. Tüm aile bir arada olmanın keyfiyle o kahvaltı masası sohbetleri de öyle olmuştur.

    YanıtlaSil
  5. Sofra çok güzel görünüyor!

    YanıtlaSil
  6. Kahvaltı şahane..ellerinize sağlık! Şimdi ben de acıktım gidip kahvaltı hazırlayayım bari :)

    YanıtlaSil